«دوام ثامن» نماد مردم‌پایه بودن امنیت است
«دوام ثامن» نماد مردم‌پایه بودن امنیت است
"دوام ثامن" نماد مردم‌پایه بودن امنیت بوده و شهردار باید نسبت به این امر توجه جدی داشته باشد زیرا فعالیت‌های داوطلبانه با هیچ اقدامی قابل قیاس نیست.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،دوام ثامن؛مهدی ناصحی در مراسم تقدیر از داوطلبین فعال واکنش اضطراری محلات «دوام ثامن»، اظهار کرد: ارزش حضور شما در عرصه امدادرسانی به مردم، بی‌بدیل است چراکه بدون مزد و براساس انگیزه شخصی، دینی و الهی در این حوزه فعال هستید؛ اقدامی که شایسته تقدیر و تشکر است.

وی افزود: هیچ کسب و کار، رابطه خانوادگی و پیشرفتی بدون امنیت متصور نیست؛ یکی از جنبه‌های تامین امنیت، برنامه‌ریزی و تلاش برای مقابله با بحران طبیعی و غیرطبیعی است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه اگر الزامات پدافند غیرعامل در عرصه سایبری رعایت نشود، تمامی روابط اجتماعی مردم مختل می‌شود، گفت: برهمین اساس، اعضای دوام ثامن باید مسائل سایبری مرتبط با شهرداری، پدافند زیستی و مخاطرات را به صورت تخصصی دنبال کنند.

ناصحی خاطرنشان کرد: آنچه امروز در کشورها امنیت ایجاد می‌کند، مردم پایه بودن فعالیت‌ها است و “دوام ثامن” نماد مردم‌پایه بودن امنیت بوده و شهردار باید نسبت به این امر توجه جدی داشته باشد زیرا فعالیت‌های داوطلبانه با هیچ اقدامی قابل قیاس نیست.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: حضور یکایک اعضای دوام ثامن در هر نقطه از شهر در مواقع بحران از خسارت‌های زیادی پیشگیری می‌کند که همین امر بسیار ارزشمند است.

بخوانید:  شهر مشهد پیشگام در دوچرخه‌سواری