عزم راسخ مدیریت شهری برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی مشهد
عزم راسخ مدیریت شهری برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی مشهد
شهروندان عزیز مشهدی باید توجه داشته باشند که رایگان شدن بهای خدمات در تعدادی از خطوط اتوبوسرانی، منافاتی با عزم راسخ مدیریت شهری برای نوسازی و خریداری ناوگان جدید ندارد.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،ناوگان اتوبوسرانی مشهد؛ سیدحسین علوی‌مقدم در حاشیه حضور و پاسخگویی به تماس‌های شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد، در قالب طرح «روی خط پاسخگویی»، با تبریک دهه ولایت، اظهارکرد: حضور در ۱۳۷ و ارتباط با شهروندان، فرصت ارزشمندی است؛ موضوع مهمی که همیشه مدنظر شورای ششم بوده تا بی‌واسطه با مردم تعامل داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای تماس‌ شهروندان، مصوبه روز گذشته شورای شهر درخصوص رایگان شدن بهای خدمات تعدادی از خطوط اتوبوسرانی بود، گفت: خوشبختانه بازخورد خوبی از این مصوبه در ارتباط با شهروندان گرفتیم.

علوی‌‎مقدم افزود: یکی از تاکیدات شهروندان، حفظ کیفیت و نوسازی ناوگان، پس از رایگان شدن بهای خدمات در برخی خطوط بود.

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تصریح کرد: شهروندان عزیز مشهدی باید توجه داشته باشند که رایگان شدن بهای خدمات اتوبوسرانی، منافاتی با عزم راسخ مدیریت شهری برای نوسازی و خریداری ناوگان جدید ندارد.

علوی‌مقدم گفت: همچون سال گذشته، در بودجه ۱۴۰۲ نیز ردیف اعتباری خوبی برای خرید ناوگان پیش‌بینی و مصوب شده و امسال هم شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود.

بخوانید:  نحوه دریافت خسارت از شرکت برق به دلیل قطعی برق