رویکرد مدیریت شهری پاسخگویی به رسانه است
رویکرد مدیریت شهری پاسخگویی به رسانه است
شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره خود را به شدت نیازمند به رسانه می‌داند و رویکرد مدیریت شهری پاسخگویی به رسانه است.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،پاسخگویی به رسانه؛حسن موحدیان در آغاز هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ضمن گرامیداشت ۱۷ مردادماه و تبریک روز خبرنگار، اظهارکرد: به همین مناسبت بازدیدی هم از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها داشتیم که فرصتی شد تا با سختی و اهمیت کار عرصه خبرنگاری، اطلاع‌رسانی و مسئولیت اجتماعی خبرنگاران آشنا شویم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ را «راویان شهر» می‌دانیم، گفت: در عصر امروز، رسانه و خبر به یک جزء جدایی‌ناپذیر زندگی شخصی و اجتماعی ما تبدیل شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: آنچه مسلم بوده این است که توسعه همه‌جانبه را باید در نظرگرفتن تلفیق دو عنصر بسیار مهم «هنر» و «رسانه» دنبال کرد؛ از این طریق باید آگاهی عمومی را ارتقا بخشید و توجه ویژه‌ای به حوزه «سواد رسانه‌ای» داشت.

موحدیان با تاکید بر اینکه شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره خود را به شدت نیازمند به رسانه می‌داند، تصریح کرد: ما به این ظرفیت ارزشمند و برخوردار از جایگاه رفیع، باورمند هستیم و رویکرد مدیریت شهری پاسخگویی به رسانه است.

وی گفت: از نقدهای سازنده که منتج به امید و آگاهی به مردم شود، استقبال می‌کنیم؛ امیدواریم عموم خبرنگاران و اصحاب رسانه، به ویژه خبرنگاران حوزه مدیریت شهری یار و یاور ما باشند.

بخوانید:  کاهش قیمت پیشنهادی مسکن

۱۸ مردادماه، روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، دیگر مناسبتی بود که رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در این جلسه به آن اشاره نمود و تصریح کرد: جهاد در راه خدا، وسیله عزت است؛ شهدای مدافع حرم از دیدگاه رهبر معظم انقلاب به سه دلیل از ارزش و فضیلت بسیاری برخوردار هستند، یکی از این سه ارزش این است که آنان از حریم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه به دفاع می‌پردازند، دیگری این است که آنان با دشمن در بیرون از مرز‌های ایران اسلامی پیکار می‌کنند و امتیاز و ارزش سوم در این است که این شهدا در غربت به شهادت رسیده‌اند.

موحدیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از برخی شهدای مدافع حرم مشهدی همچون رضا سنجرانی، حسین هریری، حسن قاسمی دانا، مرتضی عطایی، شهیدان مجتبی و مصطفی عارفی، حسین محرابی، جواد کوهساری، مجتبی بختی، جواد محمدی مفرد و جواد جهانی نیز یاد کرد.

وی در ادامه به افتخارآفرینی تعدادی از کارکنان مجموعه «شهرآرا» در بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران نیز اشاره داشت.