تقویت شوراهای اجتماعی محلات، رویکرد شورای شهر مشهد است
تقویت شوراهای اجتماعی محلات، رویکرد شورای شهر مشهد است
جایگاه و نقش‌آفرینی شوراهای اجتماعی محلات را تقویت خواهیم نمود؛ آیین‌نامه کنونی شوراهای اجتماعی محلات قطعا ایراداتی دارد و موضوعات مربوط به این نهاد را در شورای عالی استان‌ها نیز پیگیری می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،شورای شهر مشهد؛موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در نشست فصلی اعضای شورای اجتماعی محلات منطقه ۱۰ شهرداری مشهد با بیان اینکه شورای ششم نگاه متفاوت و جدیدی را نسبت به شوراهای اجتماعی محلات دارد، اظهارکرد: با آیین‌نامه جدید سعی کردیم که مشکلات را حتی‌الامکان کاهش دهیم؛ برنامه‌ریزی‌های مختلفی صورت گرفت و اقداماتی نیز اجرایی شده است.

وی گفت: برخی دغدغه‌مندی‎‌ها در خصوص مشکلات شوراهای اجتماعی محلات بجاست ولی پروژه‌های زودبازده با تصمیم شما عزیزان در بودجه شهرداری قرار گرفته تا با نظر مردم شهرداری اقدام کند.

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه شورای ششم باورمند به نظرات مردمی است، افزود: اولویت‌های عمرانی شهرداری در پروژه‌های زودبازده، با نظر شوراهای اجتماعی محلات و تشکل‌ها و ائمه مساجد و بسیج و غیره تعریف شد.

حاجی‌بگلو از ادامه‌دار بودن این رویکرد و نگاه خبرداد و تصریح کرد: جایگاه و نقش‌آفرینی شوراهای اجتماعی محلات را تقویت خواهیم نمود؛ آیین‌نامه کنونی شوراهای اجتماعی محلات قطعا ایراداتی دارد و موضوعات مربوط به این نهاد را در شورای عالی استان‌ها نیز پیگیری می‌کنیم.

وی با تقدیر از اعضای شوراهای اجتماعی محلات که صادقانه و بدون هیچ چشم‌داشت مادی در جهت خدمت به مردم و محله خود نقش‌آفرینی می‌کنند، گفت: مشارکت شما را باید بیش از پیش داشته باشیم تا بتوانیم موجبات اعتلا کمی و کیفی سطح خدمات را در شهر به ارمغان آوریم.

بخوانید:  راه‌اندازی کمپ ورزشی شهرک طرق مشهد