تعریف ۶ مرکز رویش در منطقه ۳ شهرداری مشهد
تعریف ۶ مرکز رویش در منطقه ۳ شهرداری مشهد
در قالب پروژه‌های زودبازده منطقه سه، 6 مرکز را تعریف کردیم؛ با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای، به صورت ویژه، آموزش ساکنان این مناطق را در دستورکار خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،منطقه ۳ شهرداری مشهد؛ سیدابراهیم علیزاده در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر از پروژه‌های عمرانی منطقه ۳ با بیان اینکه مسیر حرکتی خوبی را در مناطق، به ویژه با تعریف پروژه‌های زودبازده شاهدیم، اظهارکرد: خوشبختانه پروژه‌های زودبازده یک، پیشرفت خوبی نیز داشته‌اند و انتظارات شورا نیز برآورده شده است.

وی گفت: برهمین اساس بود که پروژه‌های زودبازده کلید خورد؛ منطقه ۳ نیز از محلات هدف متعددی برخوردار بوده و یکی از پروژه‌های مهم این منطقه، تعریض پل دهرود است که پیشرفت ۲۰ درصدی دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه یکی از کارهای بسیار خوب که در پروژه‌های زودبازده ۲، به ویژه در منطقه ۳ تعریف شده، «مراکز رویش» است، افزود: این مراکز، یکی از خلاء‌های جدی در حاشیه شهر بوده که نقش بسزایی در توانمندسازی مردم دارد.

علیزاده با بیان اینکه با توسعه مراکز رویش می‌توان گام‌های مهمی در حوزه ارتقاء سطح معیشت و اقتصاد خانوار در حاشیه شهر برداشت، تصریح کرد: در قالب پروژه‌های زودبازده منطقه سه، ۶ مرکز را تعریف کردیم؛ با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای، به صورت ویژه، آموزش ساکنان این مناطق را در دستورکار خواهیم داشت.

بخوانید:  لزوم رعایت اصل عدالت‌ محوری در توسعه مشهد