۱۳۷ فرصتی ارزشمند برای ارتباط مستقیم با شهروندان است
۱۳۷ فرصتی ارزشمند برای ارتباط مستقیم با شهروندان است
راه‌های ارتباطی مختلفی بین اعضای شورای شهر و شهروندان همچون حضور در مساجد و برگزاری نشست‌های تخصصی و ... وجود دارد؛ یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب در این زمینه، مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری است.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،ارتباط مستقیم با شهروندان؛خلیل موحدی‌محصل در حاشیه پاسخگویی به تماس‌های شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری، اظهارکرد: یکی از وظایف و ماموریت‌های اعضای شورای شهر، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد شهرداری است.

وی گفت: در هر دو حوزه نیازمند ارتباط مستقیم با شهروندان هستیم چراکه رویه‌ای بسیار کمک‌کننده است؛ نیازهای جامعه باید شناسایی شود و در جریان اقداماتی که وظیفه شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی بوده ولی عملیاتی نشده، قرار بگیریم.

موحدی محصل با بیان اینکه راه‌های ارتباطی مختلفی بین اعضای شورای شهر و شهروندان همچون حضور در مساجد و برگزاری نشست‌های تخصصی و … وجود دارد، افزود: یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب در این زمینه، مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: ۱۳۷ فرصتی برای شنیدن مشکلات مردمی است که مسائل و نقطه نظرات شهروندان دسته‌بندی و احصاء شده تا در تصمیم‌گیری‌ها، مصوبات و برنامه‌ریزی‌ها لحاظ شوند.

موحدی‌محصل با بیان اینکه عمده‌ تماس‌های شهروندان، مربوط به مسائل ترافیکی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز است، گفت: نسبت به این دو حوزه باید نگاه جدی‌تری داشته باشیم؛ در حوزه توجه به زیرساخت‌های ترافیکی، مدیریت شهری باید اهتمام مضاعفی داشته باشد و یکی از اقدامات ارزشمند در این راستا، بهره‌برداری از فاز یک خط ۳ مترو است.

بخوانید:  بیمه منازل مسکونی از فروردین 1400 اجباری شد

وی افزود: بخشی از تماس‌های شهروندان هم مربوط به اراضی قولنامه‌ای و فاقد سند هستند؛ با هماهنگی آستان قدس رضوی و اداره کل اوقاف و دستگاه‌های مربوطه امیدواریم بتوان مصوباتی را برای صدور سند و رفع مشکل در مناطق کم‌برخوردار داشته باشیم.