راه‌اندازی سامانه خرید غیرحضوری از فروشگاه‌های «شهرما» مشهد
راه‌اندازی سامانه خرید غیرحضوری از فروشگاه‌های «شهرما» مشهد
عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بر لزوم راه‌اندازی سامانه خرید تلفنی و اینترنتی فروشگاه‌های «شهرما» تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،فروشگاه‌های «شهرما» مشهد؛فاطمه سلیمی در حاشیه بازدید از فروشگاه «شهرما» با بیان اینکه یکی از درخواست‌های پرتکرار شهروندان در ارتباط با مرکز ۱۳۷ شهرداری، راه‌اندازی بازارهای «شهرما» به ویژه شعبه خیابان فلسطین بوده، اظهارکرد: سیاست شورای شهر، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، به ویژه در حوزه‌هایی است که بیشترین مخاطب و ارتباط با شهروندان را دارد.

وی با بیان اینکه در این مسیر، شهرداری از سود خود چشم‌پوشی کرده و شاهد بازگشایی فروشگاه‌های «شهرما» مشهد هستیم، گفت: یکی از درخواست‌های خریداران و مشتریان این مرکز، ایجاد بستر خرید اینترنتی و تلفنی بوده که این موضوع باید با جدیت دنبال شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: با راه‌اندازی فروش تلفنی و غیرحضوری، موجب کاهش سفرهای غیرضرور شهروندان در سطح شهر می‌شویم که علاوه بر رفاه حال مردم، موجب کاهش بار ترافیک خواهد شد.

سلیمی با بیان اینکه ناظران بازار به عنوان نمایندگان شهرداری پیوسته روی نحوه و قیمت ارائه خدمات در این فروشگاه‌ها دقت‌نظر دارند، تصریح کرد: خوشبختانه تنوع محصولات و خدمات هم بسیار خوب بوده و شایسته تقدیر است.

بخوانید:  شرایط دریافت وام بدون ضامن