پیگیری مجدانه برای ایجاد اداره کل بانوان شهرداری مشهد
پیگیری مجدانه برای ایجاد اداره کل بانوان شهرداری مشهد
در تعامل با دبیرخانه کلانشهرهای کشور و فراکسیون بانوان مجلس، مجدانه پیگیر ایجاد "اداره کل بانوان" در شهرداری مشهد هستیم.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،اداره کل بانوان شهرداری مشهد؛ فاطمه سلیمی در گفتگویی با بیان اینکه از ابتدای شکل‌گیری کمیسیون ویژه بانوان و خانواده در دوره ششم شورای شهر مشهد، به دنبال ایجاد یک ساختار متناظر با این کمیسیون در شهرداری بوده‌ایم، اظهارکرد: برهمین اساس، پیگیری‌های مختلفی برای راه‌اندازی اداره کل امور بانوان صورت گرفته تا گفتمان جدید مدیریت شهری، یعنی تعالی‌ زیست‌پذیری شهری ویژه بانوان را دنبال کنیم.

وی گفت: شورای اسلامی شهر مسئولیت سیاست‌گذاری در حوزه بانوان و خانواده را دارد و شهرداری، نهاد مجری سیاست‌ها در فضای شهری است؛ مسلم است که باید ساختاری متناسب با این امر به منظور پیاده‌سازی سیاست‌ها در شهرداری داشته باشیم.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: این موضوع را از طریق دبیرخانه کلانشهرهای کشور، پیگیری کردیم تا بتوانیم ساختار «اداره کل بانوان» یا «مدیریت بانوان» را در شهرداری‌های کشور پایه‌ریزی کنیم.

سلیمی با بیان اینکه تعامل خوبی با کلانشهرهای کشور داشته‌ایم و رایزنی‌های مختلفی نیز با فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی صورت گرفته تا این اتفاق مهم رقم بخورد، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر ساختار “اداره کل بانوان” را در مشهد داشته باشیم تا بتواند اعتبار ۳۴۰ میلیارد تومانی این حوزه را پیگیری و در راستای سیاست‌های شورا و به منظور توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حوزه بانوان هزینه کند.

بخوانید:  تعریض بلوار استقلال گامی که پس از سال‌ها برداشته شد