بزرگترین مرکز عملیات آتش‌نشانی شرق کشور در مشهد کلنگ زنی شد
بزرگترین مرکز عملیات آتش‌نشانی شرق کشور در مشهد کلنگ زنی شد
بزرگترین مرکز عملیات آتش‌نشانی شرق کشور در مشهد کلنگ زنی شد که با توجه به مساحت و زیربنا جزو بهترین مراکز آتش نشانی کشور و دومین مرکز بزرگ کشور خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،بزرگترین مرکز عملیات آتش‌نشانی شرق کشور؛موسی‌الرضا حاجی‌بگلو، نایب رئیس شورای شهر مشهد و نماینده استان خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به مراسم آغاز عملیات اجرایی مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد و چند پروژه حوزه خدمات شهری، اظهارکرد: چند روز قبل بزرگترین مرکز عملیات آتش‌نشانی شرق کشور در مشهد کلنگ زنی شد که با توجه به مساحت و زیربنا جزو بهترین مراکز آتش نشانی کشور و دومین مرکز بزرگ کشور خواهد بود.

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: با توجه به وضعیت جغرافیایی و تعداد زائران مشهد، نیاز به ساخت چنین مرکزی بود؛ در هفته محیط‌زیست اتفاقات خوبی رقم خورد و نیروهای نخبه مدیریت شهری توانستند کاری انجام دهند که مانع خروج ارز از کشور شده و آورده اقتصادی ایجاد می‌کند.

رئیس شورای استان خراسان رضوی افزود: ایجاد مرکز پایش آلایندگی مشهد بی‌نظیر است؛ زیرا خرید این دستگاه نیازمند مبالغ سنگین بود اما با هزینه پایین توسط نیروهای نخبه مدیریت شهری طراحی و راه اندازی شده است.

نماینده استان خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: تنش آبی امسال با توجه به خشکسالی گسترده، نیازمند صرفه‌جویی منابع آبی و مدیریت فضای سبز است و باید با استفاده از روش‌های نوین، علاوه بر کاهش مصرف آب، فضای سبز موجود را حفظ کنیم تا اتفاقات خوبی شکل بگیرد.

بخوانید:  هزینه ساخت مسکن در سال ۱۴۰۰