بافت فرسوده آبکوه مشهد نیازمند بسته سرمایه‌گذاری است
بافت فرسوده آبکوه مشهد نیازمند بسته سرمایه‌گذاری است
بافت فرسوده آبکوه، یک مساله شهری، با سابقه 15 ساله است و معاونت‌های اقتصادی و شهرسازی باید بسته سرمایه‌گذاری ویژه این بافت را ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،بافت فرسوده آبکوه مشهد؛مجید طهوریان‌عسکری در مراسم معارفه شهردار منطقه یک شهرداری مشهد مقدس با بیان اینکه کمتر از دو ماه دیگر شورای ششم به نیمه راه چهارساله خود می‌رسد، اظهارکرد: دو سال پیش رو، موعد به ثمر نشستن سیاست‌ها و برنامه‌هایی است که قبل از حضور در صحنه انتخابات، برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران منصوب توسط شهردار جدید مشهد، باید اتفاقات خوبی به ثمر برسانند، گفت: توقع ما از همه مدیران، ایجاد کارگروه و سیاست‌گذاری‌هایی است تا به عنوان یک ابَر سازمان، در امیدآفرینی بین مردم نقش داشته باشیم.

طهوریان‌عسکری افزود: پاسخ سریع به مردم، توجه به سرمایه‌گذاران، کمک به سازندگان، تسریع در فرآیند صدور و تکمیل پروانه و توجه به حوزه دینی، مذهبی، مساجد، تشکل‌ها و نهاد‌های تخصصی بانوان ایجاد امید می‌کند و توجه به همکاران در شهرداری در نوک پیکان امیدآفرینی برای مردم شریف مشهد قرار دارد.

رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در ادامه صحبت‌های خود به بافت فرسوده آبکوه مشهد اشاره داشت و از آن به عنوان یک مشکل ۱۵ ساله یاد کرد و گفت: با همکاری معاونت‌های اقتصادی و شهرسازی، بسته سرمایه‌گذاری ویژه این بافت باید ایجاد شود.

بخوانید:  لزوم تامین اعتبار پروژه ها متناسب با بودجه تخصیص یافته

طهوریان‌عسکری تصریح کرد: بخش زیادی از سرمایه‌گذاری اجتماعی در اقدامات فرهنگی است که باید روز به روز افزایش پیدا کند.