چهره نوآورانه و فرحبخش در نوروز ۱۴۰۲ مشهد
چهره نوآورانه و فرحبخش در نوروز ۱۴۰۲ مشهد
از تلاش‌های ارکان مختلف مدیریت شهری به واسطه تلاش‌های متنوع و اقدامات نوآورانه و تحولی که در ایام سال نو در شهر ایجاد شد، کمال تقدیر و تشکر را دارم چراکه محیطی بانشاط و فرحبخش را پیش روی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،نوروز ۱۴۰۲ مشهد ؛حسن موحدیان در آغاز هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ضمن گرامیداشت حلول ماه مبارک رمضان و تسلیت سالروز شهادت امام‌علی(ع)، اظهارکرد: امیدواریم همه ما از برکات و فیوضات شب‌های قدر بهره‌مند باشیم و در این ماه مبارک به خودسازی بپردازیم؛ ضمن اینکه با قرآن بیشتر مانوس شده و با عمل به آن، قلوب خود را خدایی کنیم.

وی در ادامه با گرامیداشت ۲۰ فروردین‌ماه، سالروز شهادت «شهید آوینی» و «روز هنر»، گفت: این مناسبت را به یکایک هنرمندان متعهد و انقلابی مشهدالرضا(ع) تبریک عرض می‌نماییم.

موحدیان افزود: جلوه تلاش‌های این هنرمندان عزیز را در سال نو و نوروز ۱۴۰۲ مشهد شاهد بودیم و قدردان این زحمات هستیم.

روز «فناوری هسته‌ای» دیگر مناسبتی بود که رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در این جلسه به آن اشاره و تصریح کرد: فناوری هسته‌ای، نمادی از استقلال، خودباوری و خوداتکایی ملت ماست که با تلاش‌های مجاهدانه دانشمندان هسته‌ای رقم خورده است؛ یاد و خاطره شهدای این عرصه را گرامی می‌داریم.

موحدیان در ادامه با گرامیداشت ۲۱ فروردین‌ماه، سالروز شهادت سپهبد امیر «صیاد شیرازی»، به رشادت‌های این بزرگ‌مرد متقی و همچنین علاقه مقام معظم رهبری به این شهید والامقام اشاره نمود.

بخوانید:  کدام استان ها در صدر گرانی مسکن قرار دارند؟

وی همچنین از تلاش‌های ارکان مختلف مدیریت شهری به واسطه تلاش‌های متنوع و اقدامات نوآورانه و تحولی که در ایام سال نو در شهر ایجاد شد، کمال تقدیر و تشکر را داشت چراکه محیطی بانشاط و فرحبخش را پیش روی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی قرار داد.