اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار به توسعه زیرساخت‌های ورزشی مدارس مشهد
اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار به توسعه زیرساخت‌های ورزشی مدارس مشهد
با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، 70 میلیارد ریال اعتبار به توسعه زیرساخت‌های ورزشی مدارس مشهد اختصاص یافت

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،زیرساخت‌های ورزشی مدارس مشهد؛ سیدحسین علوی‌مقدم با بیان اینکه رویکرد و نگاه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، توسعه زیرساخت‌های ورزشی، با محوریت حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار است، اظهارکرد: از هیچ تلاشی در این مسیر مضایقه نخواهیم کرد و این رویکرد را در اصلاح بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری لحاظ نمودیم.

وی گفت: با همین نگاه و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، ۷۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی مدارس درنظر گرفته شد و به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه در پهنه‌های حاشیه شهر با کمبود جدی زمین و بافت‌های متراکم جمعیتی روبرو هستیم، افزود: یکی از فرصت‌های بسیار خوب، مدارس هستند؛ مدارسی که پس از زمان آموزشی بلااستفاده بوده و هیچگونه بهره‌برداری از آنها نمی‌شود.

علوی‌مقدم تصریح کرد: برهمین اساس در تعامل با اداره کل آموزش و پرورش، درصدد هستیم که این اعتبار را در مدارس مستعد صرف ایجاد زیرساخت‌های ورزشی همچون زمین چمن مصنوعی و … کنیم.

وی گفت: پس از ایجاد این زیرساخت‌های ورزشی، عموم شهروندان می‌توانند در خارج از زمان آموزش و فعالیت رسمی مدارس، از آنها استفاده کنند.

علوی‌مقدم افزود: براساس تعامل صورت گرفته با آموزش و پرورش، توسعه زیرساخت‌های ورزشی را در ۷ مدرسه واقع در ۷ منطقه شهرداری دنبال خواهیم کرد.

بخوانید:  «ماه امت ۲»؛ ویترین ظرفیت‌های حاشیه شهر مشهد

وی با بیان اینکه این تصمیم شورای شهر اقدام سازنده‌ای در جهت ارتقاء سخت‌افزاری حوزه ورزش در مشهدالرضا(ع) محسوب می‌شود، گفت: درصدد هستیم که این اعتبار را در ۱۰ مدرسه سطح شهر اجرایی کنیم تا شهروندان بیشتری از امکان استفاده از زیرساخت‌های ورزشی بهره‌مند شوند.