برچسب انرژی ساختمان اجباری می‌شود
برچسب انرژی ساختمان اجباری می‌شود
از سال آینده؛ برچسب انرژی ساختمان‌ اجباری خواهد شد اقتصادیراه و شهرسازی نظر دادن اشتراک گذاری دانلود PDF رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: از سال آینده برچسب انرژی در ساختمان‌ها اجباری می‌شود و بدون این برچسب پایان کار صادر نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،برچسب انرژی ساختمان؛ رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: از سال آینده برچسب انرژی ساختمان‌ اجباری می‌شود و بدون این برچسب پایان کار صادر نمی‌شود.

آقای رامین کرمی گفت: در دو ماه گذشته برای طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده و به زودی در شهرستان‌های ملارد، ورامین، پیشوا قرچک، دماوند، شهریار شرق و شمال شرق اجرای این طرح‌ها را شاهد خواهیم بود.

به گفته رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به هیچ عنوان در نظام مهندسی ساختمان تهران تعدیل نیرو نخواهیم داشت. بلکه به زودی شاهد ایجاد بازار کار جدید از مهندسان در این بخش خواهیم بود.

او می‌گوید: پیرو مصوبه هیات دولت برچسب انرژی در ساختمان‌ها از سال آینده اجباری خواهد شد و بدون برچسب انرژی پایان کار در ساختمان‌ها صادر نمی‌شود بنابراین برنامه ریزی برای آموزش مهندسان ساختمان در این بخش و همچنین مبحث ۲۲ را شاهد خواهیم بود از سوی دیگر صیانت از منابع ملی و افزایش عمر ساختمان‌ها بیش از ۲۵ سال را شاهد خواهیم بود.

بخوانید:  نهمین جایزه‌ی ملی طراحی داخلی ایران معاصر
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان