قیمت خانه های لاکچری در بازار مسکن
قیمت خانه های لاکچری در بازار مسکن
در بازار مسکن می توان واحدهای سوپرلاکچری و بسیار لوکس‌ ۲۰۰ تا ۳۴۶ متری را در مناطق شمالی پایتخت با قیمتی بین ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان خریداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،قیمت خانه های لاکچری؛ بررسی فایل های فروش آپارتمان و قیمت خانه های لاکچری در بازار نشان می دهد در ولنجک یک واحد ۲۰۰ را متری ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری کرده اند و خرید آن با ۴۰ میلیارد تومان امکان پذیر است.

در جایگاه دوم قیمت خانه های لاکچری یک واحد ۲۱۰ متری با سن بنای پنج سال در درکه قرار دارد که هر متر آن ۱۶۶.۶ میلیون تومان نرخ گذاری شده و قیمت کل آن برابر با ۳۵ میلیارد تومان است.

در محمودیه هم یک آپارتمان ۲۲۰ متری را ۳۳ میلیارد تومان می فروشند؛ همچنین در قلهک یک واحد در همین متراژ را می توان متری ۱۴۵.۵ میلیون تومان خریداری کرد.

در شیخ بهایی یک آپارتمان ۳۴۶ متری با سن بنای ۱۱ سال را متری ۹۰ میلیون تومان و با قیمت کل ۳۱ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان برای فروش آگهی کرده اند.

در دروس هم یک واحد ۳۲۵ متری را ۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فروش می رسانند و همچنین در آجودانیه یک آپارتمان ۳۰۰ متری با سن بنای پنج سال را متری ۱۰۰ میلیون و با قیمت کل ۳۰ میلیارد تومان می فروشند.

جدول قیمت خانه های لاکچری در بازار مسکن

محدودهمتراژسن بناقیمت (تومان)
ولنجک۲۰۰۲۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
دروس۳۲۵۳۳۶٫۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
فرمانیه۲۲۰۴۳۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
سعادت آباد۲۳۰۱۳۲٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
شیخ بهایی۳۴۶۱۱۳۱٫۱۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰
آچودانیه۳۰۰۵۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
نیاوران۲۵۰۱۳۴٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
اقدسیه۲۶۵۱۵۳۰٫۴۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰
پاسداران۲۸۰۲۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
مرزداران۲۸۵۱۳۸٫۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
قلهک۲۲۰۲۹۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫
بخوانید:  الزامات گودبرداری ایمن در حوزه شهری
  • منبع خبر : صدای بورس