مسابقه طراحی معماری نمای ساختمان نظام مهندسی کرمانشاه
مسابقه طراحی معماری نمای ساختمان نظام مهندسی کرمانشاه
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه در نظر دارد مسابقه طراحی معماری نمای ساختمان نام مهندسی جدید خود را واقع در شهر کرمانشاه - خیابان مصوری - ساختمان مخابرات به مسابقه بگذارد .

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،مسابقه طراحی معماری نمای ساختمان؛ لذا از کلیه ( علاقمندان – صاحب نظران – اساتید – مشاورین – مهندسین معمار و … ) دعوت می گردد تا در این مسابقه شرکت نمایند.

شرایط شرکت در مسابقه طراحی معماری نمای ساختمان نظام مهندسی

۱-مشخصات طرح : ساختمان با کابری خدماتی مشتمل بر زیر زمین و چهار طبقه روی آن مطابق نقشه های موجود در نظام مهندسی کرمانشاه که اجرای اسکلت آن تمام شده است آماده شرکت در مسابقه طراحی معماری نمای ساختمان می باشد .

۲- معیارها و خواسته ها : – به کارگیری فرم های مناسب و بدیع و همچنین متناسب از نظر مقیاس – توجه به شرایط اقلیمی و همسان سازی با اقلیم منطقه -نوآوری جهت خلق اثری ماندگار با ویژگی های شاخص ابنیه اداری – توجه به مولفه های فرهنگی -توجه به عملکرد -توجه به فن آوری ساخت و کاربرد موارد و مصالح متداول و نیز مصالح نوین

-سازگاری با زمینه -توجه به مولفه های نمای سبز – استفاده از شاخصه های معروف جایگاه نظام مهندسی در ارتقا سطح کیفی صنعت ساختمان سازی -قبلیت درک بصری و فضایی متناسب با موقعیت -توجه به مولفه زمان -توجه به جلوه مطلوب در طول شبانه روز و فصول مختلف سال -توجه به قابلیت اجرای طرح -ارائه جزئیات مربوطه -توجه به مخاطبین ، اعم از مراجعین ، کارکنان ، رهگذران و نیز سایر مخاطبین در سطح شهری -پاسخ گویی خلاقانه در تطبیق و تلفیق معیارهای اشاره شده

بخوانید:  حادثه متروپل حاصل عدم توجه به قوانین مهندسی

۳-توضیحات لازم -ارائه طرح کلیه نماها -در صورت ارائه طرح خاص در پروژه شناساندن جزئیات اجرایی در مقیاس مناسب الزامی است -حق استفاده از طرح های برتر مسابقه ( رتبه اول تا سوم ) با سازمان نظام مهندسی استان می باشد .

-سازمان استان در رد یا قبول طرح های برتر جهت اجرا مختار است۴-نحوه ارائه طرح های ارائه شده در چهار شیت A3 و همراه لوح فشرده اطلاعات پروژه شامل نقشه های دو بعدی با فرمت DWG و سه بعدی با فرمت DWG و ۳DMAX و کلیه رندرهای کار با فرمت jpg و jpeg در کلیه شیت ها از نوشتن هر گونه نام یا علامت خاص خودداری نمایید و کلیه شرکت کنندگان با کد خاص و مربوطه نظام مهندسی شناخته خواهند شد .

۵-مهلت ارسال آثار تا پایان وقت اداری مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ به سازمان نظام مهندسی استان کرمانشاه ارائه گردد .

۶- جوایز مسابقه طراحی معماری نمای ساختمان برای طرح های پذیرفته شده هدایایی با تصویب هیات مدیره و لوح تقدیر تعلق خواهد گرفت .

۷-داوران مسابقه داوران مسابقه توسط نظام مهندسی استان مشخص گردیده و متعاقباً اعلام خواهد شد . شرکت کنندگان می توانند با ارائه درخواست کتبی ،فایل لازم را جهت شرکت در مسابقه از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کرمانشاه تحویل بگیرند .