شرایط بانک ها برای دریافت وام با سند ملکی فوری
شرایط بانک ها برای دریافت وام با سند ملکی فوری
دریافت وام با استفاده از سند ملکی از طریق بانک‌های ارائه‌دهنده تسهیلات مشابه با توجه به شرایط مختلف از جمله میزان سپرده در بانک، ضامن و همین‌طور نوع بازپرداخت وام دریافت شده امکان‌پذیر می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،دریافت وام با سند ملکی فوری؛ از جمله بهترین طرح‌های پیشنهادی به ‌منظور دریافت وام با سند ملکی فوری می‌توان به این موارد اشاره کرد:

طرح آنی – بانک تجارت
طرح سودمند – بانک رفاه کارگران
طرح دو در یک – بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
طرح کوشان – بانک اقتصاد نوین
طرح ۶۷ – بانک صادرات
طرح جدید بانک پاسارگاد در سال ۱۴۰۰

بانک‌های سینا، شهر و ملت از جمله بانک‌های ارائه‌دهنده تسهیلات فوری با سند ملکی‌اند. البته مبلغ وام دریافتی در هر یک از بانک‌های یاد شده، تعداد ضامن‌های مورد نیاز و همین‌طور مدت بازپرداخت وام با توجه به شرایط متفاوتی تعیین می‌گردد.ب

نحوه دریافت وام با سند ملکی فوری

کلیات نحوه دریافت وام با سند ملکی از بانک‌ها یکسان است. حضور کارشناس جهت بررسی و قیمت‌گذاری زمین اولین مرحله از مراحل دریافت وام به شمار می‌رود. پرداخت هزینه کارشناسی به عهده شخص وام‌گیرنده است.

قرار گرفتن سند در رهن بانک در دفترخانه مورد تایید بانک دومین مرحله از مراحل دریافت وام خواهد بود. هزینه این مرحله نیز بر عهده وام‌گیرنده خواهد بود.

ثبت قرارداد بیمه آتش‌سوزی و بیمه عمر بدهکار برای گیرنده وام ضروری است. هزینه این مرحله بر عهده متقاضی دریافت وام با سند ملکی است. زمان لازم جهت طی شدن کلیه مراحل دریافت وام بین ۳۰ الی ۶۰ روز کاری است.

الزام به دریافت بیمه عمر بدهکار جزء اصلی‌ترین شروط قیدشده در نحوه دریافت وام توسط بانک‌های خصوصی است. از ویژگی‌های مهم بیمه‌نامه عمر بدهکار می‌توان به شرط سنی ۱۸ الی ۶۵ سال متقاضی اشاره کرد.

شرایط دریافت وام با سند ملکی فوری بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد یکی دیگر از بانک‌های ارائه‌دهنده تسهیلات (وام) به متقاضیان در سال ۱۴۰۰ است. وام جعاله، مضاربه و مشارکت مدنی از جمله وام‌های قابل دریافت در بانک پاسارگاد است. در صورت دریافت وام جعاله، متقاضی ظرف مدت حداکثر ۳ سال موظف به بازپرداخت وام خواهد بود.

توسعه فعالیت‌ها و معاملات تجاری یا خدماتی از اصلی‌ترین اهداف ارائه این تسهیلات توسط بانک پاسارگاد به شمار می‌رود. نرخ سود جعاله در بانک پاسارگاد ۱۸ درصد است. حداکثر میزان دریافتی در این شرایط ۵ میلیون تومان خواهد بود.

مدت بازپرداخت وام در صورت دریافت وام با “مشارکت مدنی” حداکثر یک سال به صورت تدریجی یا ۶ ماه با پرداخت در رأس خواهد بود. بانک پاسارگاد حداکثر میزان مشارکت مدنی در شرکت را ۸۰ درصد تعیین کرده است.

مهم ‌ترین شروط دریافت وام با سند ملکی فوری چیست؟

اطلاع از مهم‌ ترین شروط دریافت وام با سند ملکی به صورت دقیق از طریق بانک موردنظر بهترین روش برای پیشگیری از زیان‌های مالی یا برنامه‌ریزی‌های غیر واقع است. دریافت مشاوره از طریق کارشناسان بانک مرجع جهت دریافت شرایط تسهیلات با سند ملکی، می‌تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف موردنظر متقاضیان وام داشته باشد.

اما از جمله مهم‌ترین شروط موجود در حوزه دریافت وام با سند ملکی فوری در بانک‌های یاد شده، می‌توان به موارد متعددی اشاره کرد. عدم امکان دریافت وام با یک سند برای بیش از سه نفر، یکی از نکات و شروطی است که باید در این رابطه به آن اشاره کرد.

بخوانید:  قیمت ساخت هر متر مربع ساختمان چقدر آب می‌خورد؟

تعیین حداکثر سقف وام دریافتی در مورد جعاله (بانک ملت) یکی دیگر از مواردی است که محدودیت مشخصی را پیش روی متقاضی وام قرار می‌دهد. در تعیین حدود و شرایط اعطای وام، نظر کارشناسان بانک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

اصول بازسازی ساختمان و موارد مهم آن که باید بخاطر داشته باشید


به طور مثال باید گفت که در صورت تقاضا تسهیلات ملکی با ارزش ۲۵۰ میلیون تومان، می‌توان حداکثر تا ۱۵۰ میلیون تومان (با توجه به نظر کارشناس بانک) وام دریافت کرد. موضوع مهمی که در میزان دریافت وام تاثیرگذار است، ارزش ملک و نه متراژ ملک است.

در صورت تکمیل پرونده و طی شدن تمامی فرآیندهای تعریف‌شده برای دریافت وام، حداکثر ظرف مدت یک هفته، دریافت وام با سند ملکی فور به حساب شخص متقاضی واریز می‌شود. دریافت وام مضاربه‌ای با سند ملکی تنها در حیطه بازرگانی قابل استناد بوده و بانک در این مورد اعطاکننده بودجه مورد نیاز به متقاضی جهت انجام تجارت خواهد بود.

باید در نظر داشتن که دریافت وام با سند ملکی فوری یا هر نوع تسهیلات تنها با ارائه اسناد رسمی (سند رسمی) به بانک امکان‌پذیر است. بر همین اساس شرایط دریافت وام با قولنامه به‌ عنوان سندی عادی و غیر رسمی معقول نبوده و وجهه قانونی ندارد.

راهنمای دریافت وام بانکی با سود کم

دریافت وام با سند ملکی فوری و سود کم به عنوان یکی از تسهیلات مهم از طریق مراحل قانونی امکان‌پذیر گردیده است. دریافت راهنمایی‌های دقیق پیرامون شرایط و ضوابط دریافت وام به صورت مستقیم از طریق بانک قطعا شرایطی مطلوب را برای متقاضی وام ایجاد می‌کند.

بررسی شرایط پرداخت وام، بررسی شرایط ضامن جهت دریافت وام و همین‌طور تعیین مدت زمان بازپرداخت وام از جمله فاکتور هایی است که باید به آن اشاره کرد. یکی دیگر از نکات مهمی که در دریافت راهنمایی تسهیلات بانکی باید به آن اشاره کرد، تکمیل مدارک مورد نیاز متقاضی وام است.

نکته پایانی پیرامون دریافت وام با سند ملکی فوری

بررسی شرایط گرفتن تسهیلات وام با سند ملکی (سند شش‌دانگ) معرف مشخصات و محدودیت‌های قانونی تعیین‌شده برای متقاضیان در این حوزه است. دریافت وام‌های میلیونی با اهداف تجاری یا بازرگانی با استفاده از سند ملک جزء روش‌های معقول با توجه به مدت زمان بازپرداخت وام و همین‌طور میزان سود تعریف شده در این رابطه است.

بازپرداخت وام با نرخ سود مشخص در بانک انصار، بانک ملت، بانک کشاورزی و بانک ملی متناسب با میزان وام دریافتی تعیین می‌گردد. دریافت تسهیلات بانکی با رهن اسناد غیر رسمی از جمله قولنامه امکان‌پذیر نیست.

چرا که اسناد غیر رسمی با توجه به رسمیت نداشتن و برخوردار نبودن از وجاهت قانونی، به عنوان وثیقه مورد نظر بانک جهت اعطای وام به متقاضی در نظر گرفته نمی‌شوند.

هر بانک قوانین و مصوبات مخصوصی دارد که باید قبل از هر اقدامی آنها را مطالعه و در صورت دارا بودن شرایط، اقدام به دریافت وام با سند ملکی فوری کنید. در صورت داشتن تجربیات مشابه در خصوص “چگونگی دریافت وام با سند ملکی فوری” آن را با ما به اشتراک بگذارید.