هنرِ رِندر: نخستین رویداد تخصصی ملی مدلسازی ، رندر و پست پروداکشن
هنرِ رِندر: نخستین رویداد تخصصی ملی مدلسازی ، رندر و پست پروداکشن
نخستین رویداد تخصصی ملی مدلسازی ، رندر و پست پروداکشن توسط معماران و هنرمندان هنرهای دیجیتال ایران

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،نخستین رویداد تخصصی ملی مدلسازی

جوایز نخستین رویداد تخصصی ملی مدلسازی:

– گواهی حضور در نمایشگاه به کلیه آثار راه یافته در بخشهای مختلف

– معرفی آثار راه یافته هر بخش در پایگاه خبری فضای نو

تقویم نخستین رویداد تخصصی ملی مدلسازی:

– آخرین مهلت ارسال آثار : ۳۱ مرداد

– اعلام نتایج : حداکثر ۳۱ شهریور

– برگزاری نمایشگاه : پاییز ۱۴۰۰ در تهران

  • تاریخها به هیچ عنوان تمدید نخواهند شد.

فرمت آثار ارسالی:

– حضور در رویداد تنها با ایمیل آثار امکانپذیر است. نیازی به پیش ثبت نام نیست. ارسال اثر به مثابه قبول شرایط و ثبت نام است. نام + موبایل خود +نرم افزارهای مورد استفاده را حتماً در ایمیل بنویسید و از درج اطلاعات هویتی بر روی تصویر خودداری نمایید. آدرس ایمیل: fazayenomedia@gmail.com
لطفا نام ایمیل خود را render1400 بنویسید.

– دبیرخانه از پذیرش پرینت ، فوم برد و شاسی اثار معذور است.

– قطع آثار آپلودی باید فقط A3 باشد. حجم انها نباید از ۵ مگابایت بیشتر باشد. عمودی و افقی بودن اثر آزاد است. فرمت تصاویر باید jpg یا jpeg باشند.

– اثار بخش انیمیشن نیز باید به آدرس ایمیل ما به نشانی «FazayeNoMedia@Gmail.com» ارسال شوند. نام و موبایل خود را در ایمیل بنویسید و از درج اطلاعات هویتی در انیمیشن خودداری نمایید. حجم انمیشینها نباید از ۵۰ مگابایت بیشتر باشند.

– اگر قصد ارسال چند اثر را دارید لطفاً همه آنها را در یک فایل زیپ شده ارسال کنید. تمام نرم افزارهای مورد استفاده شده در تصاویر را نیز در یک جدول برای ما ارسال کنید.

بخوانید:  محاسبه مقاومت تیرآهن چگونه انجام میشود؟

نکات:

– موضوع و نرم‌افزارهای مورد استفاده در کلیه بخشهای مسابقه آزاد هستند. تأکید می گردد به هنگام ارسال اثر نرم افزارهای مورد استفاده شده را نیز در ایمیل درج کنید.

– ارزشهای معماری در تصاویر دریافتی معیار نیستند و تنها کیفیت مدلسازی‌ها، رندر ، پست پروداکشن ، تکنیک و هنر ارائه مورد بررسی است.

– حضور در مسابقه برای دفاتر حرفه‌ای و دانشجویان هیچگونه محدودیتی ندارد. ارسال آثار دانشجویی یا اجرا شده بلامانع است. در فایلهای ارسالی خود فقط باید یک رندر یا صحنه را درج کنید. شیت بندی موضوع این مسابقه نیست.

– مسئولیت اثبات مالکیت آثار با شرکت کننده است. تأکید می گردد موضوع آزاد است. پیشنهاد میکنیم در صورت ارسال اثر با نظر به آثار شاخص معماری معاصر ایران، با معمار آنها هماهنگ کنید.

  • دقت کنید که حقوق مادی و معنوی اثری که در یک دفتر یا شرکت تهیه می شود متعلق به مالک دفتر است و سی جی آرتیست برای ارسال اثر باید از معمار مسئول کسب اجازه نماید.
  • دقت نمایید که حقوق معنوی اثری که بصورت پروژه‌ای به سی جی آرتیست سفارش داده شده است متعلق به هنرمند سی جی آرتیست است اما در این فقره نیز باید از طراح سفارش دهنده کسب اجازه نماید.

– برای موارد پیش بینی نشده دبیرخانه مختار به تصمیم گیری است. این تصمیمات نباید مخل حقوق قانونی شرکت کنندگان باشند. حق مالکیت آثار برای خالقان آنها تحت قانون حمایت از حقوق مؤلفان محفوظ است.

نخستین رویداد تخصصی ملی مدلسازی ، رندر و پست پروداکشن توسط معماران و هنرمندان هنرهای دیجیتال ایران
  • منبع خبر : فضای نو