رویکرد مدیریت شهری پاسخگویی به رسانه است
رویکرد مدیریت شهری پاسخگویی به رسانه است
شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره خود را به شدت نیازمند به رسانه می‌داند و رویکرد مدیریت شهری پاسخگویی به رسانه است.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،پاسخگویی به رسانه؛حسن موحدیان در آغاز هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ضمن گرامیداشت ۱۷ مردادماه و تبریک روز خبرنگار، اظهارکرد: به همین مناسبت بازدیدی هم از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها داشتیم که فرصتی شد تا با سختی و اهمیت کار عرصه خبرنگاری، اطلاع‌رسانی و مسئولیت اجتماعی خبرنگاران آشنا شویم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ را «راویان شهر» می‌دانیم، گفت: در عصر امروز، رسانه و خبر به یک جزء جدایی‌ناپذیر زندگی شخصی و اجتماعی ما تبدیل شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: آنچه مسلم بوده این است که توسعه همه‌جانبه را باید در نظرگرفتن تلفیق دو عنصر بسیار مهم «هنر» و «رسانه» دنبال کرد؛ از این طریق باید آگاهی عمومی را ارتقا بخشید و توجه ویژه‌ای به حوزه «سواد رسانه‌ای» داشت.

موحدیان با تاکید بر اینکه شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره خود را به شدت نیازمند به رسانه می‌داند، تصریح کرد: ما به این ظرفیت ارزشمند و برخوردار از جایگاه رفیع، باورمند هستیم و رویکرد مدیریت شهری پاسخگویی به رسانه است.

وی گفت: از نقدهای سازنده که منتج به امید و آگاهی به مردم شود، استقبال می‌کنیم؛ امیدواریم عموم خبرنگاران و اصحاب رسانه، به ویژه خبرنگاران حوزه مدیریت شهری یار و یاور ما باشند.

بخوانید:  رونمایی از بورس مسکن محقق می شود؟

۱۸ مردادماه، روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، دیگر مناسبتی بود که رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در این جلسه به آن اشاره نمود و تصریح کرد: جهاد در راه خدا، وسیله عزت است؛ شهدای مدافع حرم از دیدگاه رهبر معظم انقلاب به سه دلیل از ارزش و فضیلت بسیاری برخوردار هستند، یکی از این سه ارزش این است که آنان از حریم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه به دفاع می‌پردازند، دیگری این است که آنان با دشمن در بیرون از مرز‌های ایران اسلامی پیکار می‌کنند و امتیاز و ارزش سوم در این است که این شهدا در غربت به شهادت رسیده‌اند.

موحدیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از برخی شهدای مدافع حرم مشهدی همچون رضا سنجرانی، حسین هریری، حسن قاسمی دانا، مرتضی عطایی، شهیدان مجتبی و مصطفی عارفی، حسین محرابی، جواد کوهساری، مجتبی بختی، جواد محمدی مفرد و جواد جهانی نیز یاد کرد.

وی در ادامه به افتخارآفرینی تعدادی از کارکنان مجموعه «شهرآرا» در بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران نیز اشاره داشت.