نماد سایت پایگاه خبری معماری و نما

مسابقه طراحی معماری نمای ساختمان نظام مهندسی کرمانشاه

مسابقه طراحی معماری نمای ساختمان نظام مهندسی کرمانشاه

مسابقه طراحی معماری نمای ساختمان نظام مهندسی کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،مسابقه طراحی معماری نمای ساختمان؛ لذا از کلیه ( علاقمندان – صاحب نظران – اساتید – مشاورین – مهندسین معمار و … ) دعوت می گردد تا در این مسابقه شرکت نمایند.

شرایط شرکت در مسابقه طراحی معماری نمای ساختمان نظام مهندسی

۱-مشخصات طرح : ساختمان با کابری خدماتی مشتمل بر زیر زمین و چهار طبقه روی آن مطابق نقشه های موجود در نظام مهندسی کرمانشاه که اجرای اسکلت آن تمام شده است آماده شرکت در مسابقه طراحی معماری نمای ساختمان می باشد .

۲- معیارها و خواسته ها : – به کارگیری فرم های مناسب و بدیع و همچنین متناسب از نظر مقیاس – توجه به شرایط اقلیمی و همسان سازی با اقلیم منطقه -نوآوری جهت خلق اثری ماندگار با ویژگی های شاخص ابنیه اداری – توجه به مولفه های فرهنگی -توجه به عملکرد -توجه به فن آوری ساخت و کاربرد موارد و مصالح متداول و نیز مصالح نوین

-سازگاری با زمینه -توجه به مولفه های نمای سبز – استفاده از شاخصه های معروف جایگاه نظام مهندسی در ارتقا سطح کیفی صنعت ساختمان سازی -قبلیت درک بصری و فضایی متناسب با موقعیت -توجه به مولفه زمان -توجه به جلوه مطلوب در طول شبانه روز و فصول مختلف سال -توجه به قابلیت اجرای طرح -ارائه جزئیات مربوطه -توجه به مخاطبین ، اعم از مراجعین ، کارکنان ، رهگذران و نیز سایر مخاطبین در سطح شهری -پاسخ گویی خلاقانه در تطبیق و تلفیق معیارهای اشاره شده

۳-توضیحات لازم -ارائه طرح کلیه نماها -در صورت ارائه طرح خاص در پروژه شناساندن جزئیات اجرایی در مقیاس مناسب الزامی است -حق استفاده از طرح های برتر مسابقه ( رتبه اول تا سوم ) با سازمان نظام مهندسی استان می باشد .

-سازمان استان در رد یا قبول طرح های برتر جهت اجرا مختار است۴-نحوه ارائه طرح های ارائه شده در چهار شیت A3 و همراه لوح فشرده اطلاعات پروژه شامل نقشه های دو بعدی با فرمت DWG و سه بعدی با فرمت DWG و ۳DMAX و کلیه رندرهای کار با فرمت jpg و jpeg در کلیه شیت ها از نوشتن هر گونه نام یا علامت خاص خودداری نمایید و کلیه شرکت کنندگان با کد خاص و مربوطه نظام مهندسی شناخته خواهند شد .

۵-مهلت ارسال آثار تا پایان وقت اداری مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ به سازمان نظام مهندسی استان کرمانشاه ارائه گردد .

۶- جوایز مسابقه طراحی معماری نمای ساختمان برای طرح های پذیرفته شده هدایایی با تصویب هیات مدیره و لوح تقدیر تعلق خواهد گرفت .

۷-داوران مسابقه داوران مسابقه توسط نظام مهندسی استان مشخص گردیده و متعاقباً اعلام خواهد شد . شرکت کنندگان می توانند با ارائه درخواست کتبی ،فایل لازم را جهت شرکت در مسابقه از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کرمانشاه تحویل بگیرند .

خروج از نسخه موبایل