نماد سایت پایگاه خبری معماری و نما

۱۳۷ فرصتی ارزشمند برای ارتباط مستقیم با شهروندان است

137 فرصتی ارزشمند برای ارتباط مستقیم با شهروندان است

137 فرصتی ارزشمند برای ارتباط مستقیم با شهروندان است

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،ارتباط مستقیم با شهروندان؛خلیل موحدی‌محصل در حاشیه پاسخگویی به تماس‌های شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری، اظهارکرد: یکی از وظایف و ماموریت‌های اعضای شورای شهر، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد شهرداری است.

وی گفت: در هر دو حوزه نیازمند ارتباط مستقیم با شهروندان هستیم چراکه رویه‌ای بسیار کمک‌کننده است؛ نیازهای جامعه باید شناسایی شود و در جریان اقداماتی که وظیفه شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی بوده ولی عملیاتی نشده، قرار بگیریم.

موحدی محصل با بیان اینکه راه‌های ارتباطی مختلفی بین اعضای شورای شهر و شهروندان همچون حضور در مساجد و برگزاری نشست‌های تخصصی و … وجود دارد، افزود: یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب در این زمینه، مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: ۱۳۷ فرصتی برای شنیدن مشکلات مردمی است که مسائل و نقطه نظرات شهروندان دسته‌بندی و احصاء شده تا در تصمیم‌گیری‌ها، مصوبات و برنامه‌ریزی‌ها لحاظ شوند.

موحدی‌محصل با بیان اینکه عمده‌ تماس‌های شهروندان، مربوط به مسائل ترافیکی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز است، گفت: نسبت به این دو حوزه باید نگاه جدی‌تری داشته باشیم؛ در حوزه توجه به زیرساخت‌های ترافیکی، مدیریت شهری باید اهتمام مضاعفی داشته باشد و یکی از اقدامات ارزشمند در این راستا، بهره‌برداری از فاز یک خط ۳ مترو است.

وی افزود: بخشی از تماس‌های شهروندان هم مربوط به اراضی قولنامه‌ای و فاقد سند هستند؛ با هماهنگی آستان قدس رضوی و اداره کل اوقاف و دستگاه‌های مربوطه امیدواریم بتوان مصوباتی را برای صدور سند و رفع مشکل در مناطق کم‌برخوردار داشته باشیم.

خروج از نسخه موبایل