مشهد در حوزه ورزش بانوان در سال ۱۴۰۲ متحول می‌شود
مشهد در حوزه ورزش بانوان در سال ۱۴۰۲ متحول می‌شود
یکی از دغدغه‌های شورای ششم، توجه به ورزش بانوان بوده که این مهم در اعتبارات و بودجه امسال شهرداری، تحقق پیدا کرده و علاوه بر این، شاهد استعدادیابی ورزشی برای بانوان نیز خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،ورزش بانوان در سال ۱۴۰۲؛سیدحسین علوی‌مقدم پس از پاسخگویی به تماس‌های شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد، اظهارکرد: فرصت پاسخگویی و ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مردم، برای اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری، از این طریق فراهم شده که بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه با بیان اینکه کمیسیون ورزش و جوانان از ابتدای فعالیت خود تاکنون، اهتمام و توجه جدی نسبت به زیرساخت‌های حوزه ورزش بانوان در سال ۱۴۰۲ داشته و بنا به چارچوب ماموریت‌های مدیریت شهری، قدم‌های سازنده‌ای برداشته، گفت: از سوی دیگر، برای نخستین بار در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری مشهد مقدس، برش ویژه جوانان پیش‌بینی شده که اتفاق بسیار ویژه و بی‌نظیری است؛ قطعا در تعامل و هم‌افزایی با بدنه‌های جوانان می‌توانیم اقدامات موثرتری را در این جهت برداریم.

علوی‌مقدم افزود: یکی از دغدغه‌های ما، توجه به ورزش بانوان بوده که این مهم هم در اعتبارات و بودجه امسال شهرداری، در مناطق نیز پیگیری شده است.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: در حوزه استعدادیابی بانوان نیز برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته و امیدواریم برآیند این اقدامات منجر به اتفاقات سازنده‌ای در حوزه ورزش مشهد مقدس، به ویژه برای بانوان شود.

بخوانید:  زمینه ورود دانش‌بنیان‌ها به تفکیک زباله و بازیافت فراهم است

علوی‌مقدم در ادامه با بیان اینکه راساس دغدغه‌مندی خود، دامنه اقدامات و پیگیری‌های خود را فراتر بردیم و حتی پیگیر مسائلی چون مسکن جوانان شدیم، گفت: با پیشنهاد مطرح شده از سوی شورای شهر به کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و وزیر سابق راه و شهرسازی، شرکتی برای توانمندسازی محلات مشهدالرضا(ع) شکل گرفت.

وی افزود: امیدواریم در تعامل با آستان قدس رضوی و راه و شهرسازی بتوانیم قدم‌های موثری در حوزه مسکن، به ویژه برای جوانان برداریم.