بهره‌برداری از فاز یک خط ۳ قطار شهری مشهد در سال ۱۴۰۲
بهره‌برداری از فاز یک خط ۳ قطار شهری مشهد در سال ۱۴۰۲
فاز یک خط ۳ قطارشهری مشهد نیز باید سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد؛ اتصالی که موجب تسهیل دسترسی به حرم مطهر رضوی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،خط ۳ قطار شهری مشهد؛حسن موحدیان در آغاز هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد با سعادت مهدی موعود(عج)، اظهارکرد: زمانی می‌توان “منتظر” واقعی بود که تقوا و راستگویی و درستکاری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی در ادامه با گرامیداشت روز «سربازان گمنام»، گفت: امنیت امروز این مرز و بوم، مرهون زحمات و رشادت‌های این عزیزان است که شبانه‌روز برای خنثی‌سازی توطئه‌ها در تلاش هستند.

موحدیان با اشاره روز درختکاری، افزود: خوشبختانه شهرداری مشهد مقدس برنامه‌های مختلف و متعددی را برای گرامیداشت این روز و غرس درخت پیش‎بینی کرده بود که شایسته تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: حفظ محیط زیست موضوع بسیار مهم و حائز اهمیتی است که باید نسبت به آن توجه ویژه داشت؛ یکی از مهمترین اقدامات لازم در این جهت، درختکاری است.

موحدیان گفت: از سوی دیگر، منابع آبی پایدار برای شهر باید تامین شود و یکی از اقدامات عملی در این جهت، احداث تصفیه‌خانه‌های محلی است که باید با جدیت از سوی شهرداری دنبال شود.

وی در ادامه به اتمام عملیات حفاری مسیر شرقی خط ۳ قطارشهری مشهد مقدس اشاره و تصریح کرد: امیدواریم ظرف ۳ ماه آینده دستگاه حفار، عملیات عمرانی خود را از امامت، به سمت امیریه ادامه دهد.

بخوانید:  پرسش و پاسخ پیرامون ثبت نام در سامانه املاک و اسکان

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه اتمام حفاری خطوط قطارشهری در این دوره مدیریت شهری، مورد تاکید شورای ششم است، گفت: فاز یک خط ۳ قطارشهری مشهد نیز باید سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد؛ اتصالی که موجب تسهیل دسترسی به حرم مطهر رضوی می‌شود.