شهروندان مشهدی، دغدغه‌مند مسائل شهر هستند
شهروندان مشهدی، دغدغه‌مند مسائل شهر هستند
تماس‌های شهروندان و دغدغه‌مندی مردم نسبت به مسائل شهری، نشان از مسئولیت‌پذیری شهروندان مشهدی و تعلق خاطر آنها نسبت به محیط زیست شهری است.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،شهروندان مشهدی؛ مهدی ناصحی، با حضور مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری، پاسخگوی تماس‌ها و تلفن‌های شهروندان مشهدی بود.

ناصحی در پایان این پاسخگویی ۲ ساعته به تماس‌های شهروندان، اظهارکرد: ارتباط مستقیم با مردم، یکی از مهمترین راه‌های درک مسائل و مشکلات شهری است.

وی با بیان اینکه شهرداری مشهد طی سال‌های اخیر، سامانه با ارزش ۱۳۷ را راه‌اندازی کرده که به صورت شبانه‌روزی در اختیار مردم قرار دارد، گفت: شهروندان به واسطه ارتباط با این سامانه می‌توانند مسائل و مشکلات خود را به گوش مسئولان شهری برسانند و نتیجه را مطالبه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: مدیران شهری نیز باید از این ظرفیت که در اختیار آنها قرار گرفته، استفاده کنند تا بتوانند به موضوعات روز، اعم از جزئی و کلان دسترسی یابند چراکه یکی از راه‌های مطمئن برای دریافت این مشکلات و حل و فصل آنها، ۱۳۷ است.

ناصحی تصریح کرد: شهروندان در تماس‌های خود مسائل مختلفی را مطرح نمودند که از جمله آنها می‌توان به زیباسازی شهری، مسائل اجتماعی، ناوگان حمل‌ونقل عمومی، ساخت‌وسازهای غیرمجاز و … اشاره داشت.

وی گفت: دغدغه‌مندی مردم نسبت به مسائل شهری، نشان از مسئولیت‌پذیری شهروندان مشهدی و تعلق خاطر آنها نسبت به محیط زیست شهری است.

بخوانید:  نمایشگاه محصولات بانوان کارآفرین، ثمره تعامل بین‌بخشی در سطح ملی است

بخوانید:تکیه به ظرفیت «مهندسی ارزش» به منظور مدیریت هزینه‌ها

ناصحی در ادامه به تشریح آخرین شرایط تبدیل وضعیت ایثارگران پرداخت و افزود: همکاران شهرداری به جد پیگیر بوده و شاهد تلاش شبانه‌روزی در حوزه منابع انسانی هستیم؛ براساس گزارش‌های داده شده، تا پایان سال این موضوع حل و فصل می‌شود ولی باید توجه داشت که بیش از ۵ هزار نفر متقاضی تبدیل وضعیت داریم.