میزان افزایش نرخ عوارض ۱۴۰۲ برابر نرخ تورم اعلامی مرکز آمار
میزان افزایش نرخ عوارض ۱۴۰۲ برابر نرخ تورم اعلامی مرکز آمار
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: افزایش بهای عوارض سال 1402 شهرداری، حداکثر برابر نرخ تورم اعلامی از سوی مرکز آمار است.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،میزان افزایش نرخ عوارض ۱۴۰۲؛ سیدابراهیم علیزاده در حاشیه شصت و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس که به منظور بررسی و تصویب لایحه بهای عوارض و خدمات شهرداری در سال ۱۴۰۲ برگزار شد، اظهارکرد: شورای ششم، شورایی برخاسته از دل مردم بوده و باورمند به «مردم‌مداری» و «مردم‌محوری» هستیم.

علیزاده افزود: این رویکرد و نگاه را پیوسته در تمامی مصوبات خود و تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های خود پیاده‌سازی کرده‌ایم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به لایحه عوارض سال ۱۴۰۲ شهرداری، گفت: تجلی سیاست مردم‌محوری و مردم‌مداری در این لایحه نیز قابل مشاهده است به نحوی که با وجود همه دشواری‌ها و شرایط تنگنای مالی و اقتصادی، نرخ افزایش بهای عوارض شهرداری، مازاد و بیشتر از نرخ تورم اعلامی از سوی مرکز آمار ایران نیست.

علیزاده با بیان اینکه میزان افزایش نرخ عوارض ۱۴۰۲ شهرداری حداکثر ۴۰ درصد است، تصریح کرد: همه به دنبال این هستیم که کمترین فشار به مردم وارد شود و از طرفی، هزینه‌های شهر را هم بتوانیم مدیریت کنیم.

بخوانید:  تشکیل کمیسیون بانوان در شورای عالی استان‌ها