مرکز ارتباطات ۱۳۷ فرصتی برای ارتباط مستقیم شهروندان با اعضای شورای شهر
مرکز ارتباطات ۱۳۷ فرصتی برای ارتباط مستقیم شهروندان با اعضای شورای شهر
حضور در مرکز ارتباطات مردمی 137، فرصت خوبی برای ارتباط مستقیم شهروندان با اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری به منظور شنیدن مسائل و دغدغه‌های آنهاست.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،ارتباط مستقیم شهروندان با اعضای شورای شهر؛ ایمان فرهمندی در قالب طرح «روی خط پاسخگویی»، با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری، پاسخگوی سوالات و درخواست‌های مردمی بود.

فرهمندی در پایان این گفتگو و پاسخگویی دو ساعته به شهروندان، اظهارکرد: تماس‌ها موضوعات و محورهای مختلفی داشت و عمده آنها مربوط به حوزه حمل‌ونقل و ترافیک اعم از اتوبوسرانی و تاکسیرانی، قطارشهری و دوچرخه‌های اشتراکی و گذرهای عابر پیاده بود.

وی با بیان اینکه حوزه عمران و حمل‌‎ونقل، حوزه‌هایی هستند که شهروندان به صورت روزمره درگیر آن هستند، گفت: برخی از مسائل مطرح شده از سوی شهروندان در محدوده شهری بود که مقرر شد پیگیری کنیم و برخی دیگر نیز خارج از محدوده پاسخگویی مدیریت شهری بود که با دستگاه‌های ذی‌ربط مطرح خواهیم نمود.

فرهمندی حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ را فرصت خوبی برای ارتباط مستقیم شهروندان با اعضای شورای اسلامی شهر دانست و تصریح کرد: عموم مردم می‌توانند دغدغه‌ها و مسائل خود درخصوص عملکرد مدیریت شهری مطرح کنند تا نسبت به حل و فصل آنها اقدام نمود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در ادامه به افزایش تعداد روزهای خدمات‌رسانی رایگان حمل‌ونقل عمومی اشاره کرد و گفت: یکی از رویکردهای شاخص شورای ششم از ابتدای دوره، حمل‌ونقل کرامت‌محور بوده که مبنای آن، بهره‌گیری مردم از حمل‌ونقل با کیفیت و سهولت در بهره‌گیری از این ناوگان است.

بخوانید:  شوراهای اجتماعی محلات مشهد نیازمند حمایت هستند

فرهمندی با بیان اینکه یکی از مباحث این حوزه، کرایه و نظامات پرداخت است، افزود: سیاست‌ شورای ششم، توسعه حمل‌ونقل همگانی و کاهش استفاده از خودروهای شخصی بوده و یکی از مسائل در جهت تحقق این مهم، اعمال تخفیف و ارائه خدمات رایگان، در ایام مناسبی و خاص است.