آماده‌باش شهرداری برای استقبال از زائران نوروزی ۱۴۰۲
آماده‌باش شهرداری برای استقبال از زائران نوروزی ۱۴۰۲
همزمان با آغاز سال جدید و فرارسیدن بهار، شاهد ماه مبارک رمضان هستیم و لذا براساس پیش‌بینی‌ها، در یک بازه زمانی 10 روزه شاهد حضور خیل عظیم زائران در مشهد مقدس خواهیم بود؛ با توجه به این موضوع، همه دستگاه‌ها، به ویژه شهرداری باید تمهیدات لازم برای تسهیل شرایط حضور زائران در مشهدالرضا(ع) را بیاندیشند.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،زائران نوروزی ۱۴۰۲، حسن موحدیان در آغاز شصت و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ضمن تبریک دهه مبارک فجر و اعیاد ماه رجب، اظهارکرد: این جلسه به منظور بررسی و تصویب عوارض و بهای خدمات و نحوه محاسبه آنها برای سال ۱۴۰۲ برگزار شده است.

وی با بیان اینکه براساس قانون درآمدهای پایدار، دستورالعمل‌های ادوار گذشته لغو شده، گفت: برهمین اساس، امسال کار بسیار فشرده‌ای ابتدا در شهرداری و سپس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس صورت گرفت که این زحمات شبانه‌روزی شایسته تقدیر است.

موحدیان افزود: این لایحه باید تا ۱۵ بهمن‌ماه به تصویب می‌رسید و لذا شصت و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس را امروز، جمعه، ۱۴ بهمن‌ماه برگزار کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در ادامه با اشاره به پیش رو بودن آغاز سال نو و فصل بهار، تصریح کرد: همزمان با این ایام، شاهد ماه مبارک رمضان نیز هستیم و لذا براساس پیش‌بینی‌ها، در یک بازه زمانی ۱۰ روزه شاهد حضور خیل عظیم زائران نوروزی ۱۴۰۲ در مشهد مقدس خواهیم بود.

موحدیان گفت: با توجه به این موضوع، همه دستگاه‌ها، به ویژه شهرداری باید تمهیدات لازم برای تسهیل شرایط حضور زائران در مشهدالرضا(ع) را بیاندیشند.

بخوانید:  طرح توسعه استفاده از موتورسیکلت برقی در مشهد کلید خورد

جشنواره فیلم فجر، دیگر محور سخنان رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در شصت و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بود و موحدیان در این خصوص تصریح کرد: جشنواره فیلم فجر، مهمترین جشنواره سینمایی کشور محسوب می‌شود و لذا از شهردار و مدیران فرهنگی شهر تقاضا داریم که با مسئولان امر در برگزاری هرچه بهتر این رویداد بزرگ هنری همکاری داشته باشند.