تصویب طرح‌های تفصیلی مشهد، تسهیل پاسخگویی به مردم
تصویب طرح‌های تفصیلی مشهد، تسهیل پاسخگویی به مردم
به همت کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس طرح‌های توسعه شهری به سرعت درحال پیش‌رفتن هستند؛ با پیگیری‌های ویژه صورت گرفته، قدم‌های سازنده‌ای در حوزه طرح‌های تفصیلی برداشته شده و امیدواریم هرچه سریعتر این طرح‌ها به دست شورای شهر برسد تا مشکل مردم حل و فرآیند پاسخگویی به نیازهای آنها تسهیل شود.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،طرح‌های تفصیلی مشهد؛ حسن موحدیان اظهارکرد: حضور پررنگ شهروندان مشهدی در این راهپیمایی باشکوه تداعی‌کننده روزهای اول انقلاب بود؛ حرکتی که نشان‌دهنده بصیرت مردم انقلابی و شهید پرور مشهدالرضا(ع) بود.

وی افزود: حضور پررنگ و چشمگیر مردم با بصیرت در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان داد ملت گوش به فرمان ولی فقیه هستند و اطاعت از ایشان را به مثابه اطاعت از ائمه اطهار(ع) می‌دانند.

موحدیان همچنین با تقدیر از حضور گسترده دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان در راهپیمایی ۱۳ آبانماه، اشاره‌ای هم به دیدار اخیر دانش‌آموزان با مقام معظم رهبری داشت و گفت: براساس نقش و اهمیتی که دانش‌آموزان دارند، به ابتکار روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، شاهد برگزاری مجلس دانش‌آموزی در صحن علنی شورای شهر خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خاطرنشان کرد: بر همگان روشن است که گردانندگان مسائلی که در این مدت حدود ۴۵ روز شاهد آن بوده‌ایم، آمریکا، صهیونیست و ایادی آنها در کشورهای حاشیه خلیج فارس بوده‌ ولی همانگونه که رهبری هم بیان فرمودند، دانش‌آموزانی که تحت تاثیر فضا و هیجانات قرار گرفته‌اند، جدا از سایرین هستند.

موحدیان در ادامه با اشاره به تصویب ۳ حوزه از طرح‌های تفصیلی مشهد مقدس، اظهارکرد: به همت کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس طرح‌های تفصیلی مشهد و توسعه شهری به سرعت درحال پیش‌رفتن هستند.

بخوانید:  سهم 5 درصدی شهروندان از بهای خدمات اتوبوسرانی

وی گفت: با پیگیری‌های ویژه صورت گرفته، قدم‌های سازنده‌ای در حوزه طرح‌های تفصیلی برداشته شده و امیدواریم هرچه سریعتر این طرح‌ها به دست شورای شهر برسد تا مشکل مردم حل شود و فرآیند پاسخگویی به نیازهای آنها، تسهیل.

روز ملی کیفیت، دیگر مناسبتی بود که موحدیان در این جلسه به آن اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری پیوسته حمایت از کالای داخلی را مورد تاکید قرار داده‌اند و از سوی دیگر، کیفیت کالاهای داخلی نیز باید با شاخص‌‎های کیفی پیشرفت داشته باشد.

موحدیان گفت: صنعتگران و مردم باید دست به دست یکدیگر بدهند و دغدغه مقام معظم رهبری یعنی تولید داخلی و ملی را افزایش دهند؛ اتفاق مبارکی که اشتغال‌آفرینی و کاهش بیکاری و آسیب‌های اجتماعی را به همراه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در پایان با اشاره به کاهش دما و همچنین فرارسیدن روزهای سرد سال در پاییز و زمستان، افزود: یکی از دغدغه‌های جدی شورای شهر، ساماندهی کارتن‌خواب‌ها و متکدیان بی‌سرپناه است؛ شهرداری و سازمان فرهنگی و اجتماعی باید در این خصوص تلاش جدی‌تری داشته باشند تا اتفاق ناگواری رخ ندهد.