آغاز عملیات آسفالت جاده دستگردان
آغاز عملیات آسفالت جاده دستگردان
یکی از مطالبات اصلی شهروندان آسفالت جاده دستگردان، بین دو جاده ۷۵ متری رضوی و جاده سرخس(بولوار حر) بود که عملیات اجرایی آن امروز آغاز شده و ظرف ۷۲ ساعت به اتمام خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،جاده دستگردان؛ فاطمه سلیمی در گفتگویی با بیان اینکه شورای ششم نگاه ویژه‌ای نسبت به ورودی‌های شهر مشهد مقدس دارد، اظهارکرد: این فضاها به لحاظ فضای سبز و زیبایی بصری و … باید متناسب با شان و جایگاه مشهدالرضا(ع)، جهانشهر برکت و کرامت باشد؛ شهرداران مناطق همچون منطقه‌های ۶، ۱۰ و ۱۲ نیز باید به این موضوع توجه ویژه نمایند.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای ورودی شهر مشهد، جاده سرخس است، گفت: در بازدیدهای میدانی و نشست‌های مردمی که با ساکنان این محدوده داشته‌ایم، یکی از مطالبات اصلی شهروندان آسفالت جاده دستگردان، بین دو جاده ۷۵ متری رضوی و جاده سرخس(بولوار حر) بود.

سلیمی افزود: با توجه به اینکه این محدوده در نقطه انتهایی محدوده شهری قرار گرفته و خارج از حیطه اختیارات مدیریت شهری است، با تعاملات فرماندار، شورای شهر و شهرداری، پیگیری‌های مختلفی صورت گرفت و امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی آسفالت جاده یاد شده هستیم.

عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه طول مسیر در دست اقدام برای آسفالت ۱٫۷ کیلومتر است، تصریح کرد: برای این پروژه حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تُن آسفالت مورد استفاده قرار می‌گیرد و امیدواریم با پایداری شرایط جوی، ظرف ۳ روز این عملیات به اتمام برسد.

بخوانید:  احیای مسیر ورود امام رضا (ع) از مرو به خراسان برایمان اهمیت دارد

سلیمی با اشاره به بازگشایی بولوار بصیرت که به عنوان یکی از مطالبات و درخواست‌های چندین ساله مردم در این دوره محقق شد، گفت: یکی دیگر از پروژه‌های مورد مطالبه شهروندان، آسفالت جاده دستگردان بود که به لطف خدا پاسخ داده شد؛ امیدواریم با بهره‌برداری از پروژه‌های زودبازده نیز شاهد ارتقاء مضاعف رضایتمندی عمومی از اقدامات مدیریت شهری باشیم.