اینگرید شرودر مدیر انجمن معماری لندن شد
اینگرید شرودر مدیر انجمن معماری لندن شد
انجمن معماری لندن (London’s Architectural Association)، اینگرید شرودر (Ingrid Schroder) معمار بریتانیایی-آمریکایی را به عنوان مدیر جدید خود معرفی کرد

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،اینگرید شرودر دومین زنی است که در تاریخ این انجمن، مسئولیت مدیریت را برعهده می گیرد (براساس رای گیری در میان دانشجویان و اساتید).

درباره اینگرید شرودر

اینگرید شرودر که در حال حاضر مسئولیت مدیریت آموزش طراحی در دپارتمان معماری دانشگاه کمبریج و همچنین مدیریت مقطع کارشناسی ارشد در رشته ی معماری و طراحی شهری در دانشگاه کمبریج را برعهده دارد، سابقه ی بیش از ۲۰ سال تدریس در این دانشگاه را نیز در کارنامه دارد (از سال ۲۰۰۱ میلادی). او در سال ۲۰۱۴ میلادی، کتابی به نام مدرنیسم آفریقایی (African Modernism) را منتشر کرد!

اینگرید شرودر مدیر انجمن معماری لندن شد

لازم به بیان این کتاب به عنوان یکی از ۱۰ کتاب برتر معماری در سال ۲۰۱۶ میلادی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت شناخته شد… کتاب مدرنیسم آفریقایی به بررسی معماری جنبش‌ های استقلال‌ طلب در کشورهای غنا، سنگال، ساحل عاج، کنیا و همچنین زامبیا می پردازد (بین سال های ۱۹۶۰ میلادی تا ۱۹۷۰ میلادی یعنی اولین سال های استقلال).

اینگرید شرودر مدیر انجمن معماری لندن
کتاب مدرنیسم آفریقایی

ویکتوریا تورنتون، رئیس شورای انجمن معماری لندن درباره انتخاب اینگرید شرودر به عنوان مدیر جدید این انجمن چنین می گوید:

“دکتر اینگرید شرودر به عنوان یک معمار، معلم و همچنین رهبر، دهه ها تجربه را در کارنامه ی فعالیت های خود دارد؛ و می تواند با چشم اندازی قانع کننده پیرامون آینده آموزش و تمرین معماری، به خوبی هر چه تمام در نقش یک مدیر بدرخشد…

جولای سال ۲۰۲۰ میلادی بود که فرانچ ای گیلابرت (Franch i Gilabert) به عنوان مدیر وقت انجمن معماری لندن، رای اعتماد خود را از دست داد (با ۵۲ درصد آرا) و از سمت خود برکنار شد!

بخوانید:  جایگاه نظام مهندسی در کمیته نما مغفول واقع شده است

در انتها لازم به بیان است مدرسه معماری انجمن معماری در لندن که معمولا به عنوان AA شناخته می شود، قدیمی ترین مدرسه معماری مستقل در بریتانیا و یکی از معتبرترین و رقابتی ترین دانشکده های جهان می باشد که با برگزاری برنامه‌ های گسترده ای همچون نمایشگاه‌ ها، سخنرانی‌ ها و همچنین سمپوزیوم‌ ها نقش برجسته ای در فرهنگ معماری معاصر داشته است!

  • منبع خبر : آبگینه