استراحتگاه ناگاشیما ژاپن: جزیره طولانی
استراحتگاه ناگاشیما ژاپن: جزیره طولانی
استراحتگاه ناگاشیما در ژاپن که به «جزیره طولانی» معروف است، یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر ناگویا در ژاپن محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،استراحتگاه ناگاشیما ژاپن؛استراحتگاه «ناگاشیما» مقصد اصلی تعطیلات در خارج از ناگویا، چهارمین شهر بزرگ ژاپن است و هر سال گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند.

ناگویا؛ شهر ثروتمند ژاپن

ناگویا که یکی از بزرگ‌ترین بندرگاه‌های ژاپن و مرکز استان آیچی است، قرار است در سال ۲۰۲۶ میزبان بازی‌های آسیایی باشد. این شهر که هر سال گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند، بین راه توکیو و اوساکا قرار دارد. مراکز خرید بزرگ، معماری شگفت‌انگیز ساختمان‌ها و تفریحات بی‌نظیر آن نشان می‌دهد که ناگویا یکی از شهرهای ثروتمند ژاپن است.

استراحتگاه ناگاشیما ژاپن: جزیره طولانی

استراحتگاه ناگاشیما ژاپن؛ جزیره طولانی ژاپن

مجموعه ناگاشیما ژاپن از پنج مرکز تفریحی اصلی شامل پارک تفریحی اسپالند، پارک آبی، مجموعه چشمه آب گرم، مرکز خرید و یک پارک گل به نام “نابانا نو ساتو” (Nabana no Sato) می‌شود. این استراحتگاه در یک قطعه زمین وسیع قرار دارد که توسط رودخانه و دریا احاطه شده است. به همین جهت آن را ناگاشیما یا “جزیره طولانی” می‌نامند.

استراحتگاه ناگاشیما ژاپن: جزیره طولانی

اسپالند؛ جاذبه اصلی استراحتگاه ناگاشیما ژاپن

ناگاشیما اسپالند که به دلیل داشتن ترن‌های هوایی به بهترین پارک تفریحی در غرب ژاپن شهرت دارد، جاذبه اصلی این استراحتگاه است. قبل از ورود به دروازه اصلی پارک، Steel Dragon 2000، ترن هوایی غول پیکر که تمام طول پارک را در بر می‌گیرد، نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند.

بخوانید:  سه مولفه اصلی در شهر هوشمند

همچنین در محوطه ناگاشیما اسپالند، یک پارک آبی به نام «پارک آبی شادی» با امکانات کامل خودنمایی می‌کند. در این پارک سرسره‌های آبی و استخرهای شنای مختلف وجود دارد، اما فقط در تابستان‌ها به روی عموم باز است.

استراحتگاه ناگاشیما ژاپن: جزیره طولانی

چشمه آب گرم ناگاشیما ژاپن

در جنوب غربی استراحتگاه، مجموعه چشمه آب گرم ” ناگاشیما اسپا یوامی نو شیما” قرار دارد که شامل تعداد زیادی از حمام‌های سرپوشیده و باز می‌شود که در دل طبیعت ساخته شده است. جکوزی، سونا، ماساژ و رستوران از دیگر امکانات این مجموعه برای بازدیدکنندگان است.

یک مرکز خرید بزرگ با بیش از ۳۰۰ فروشگاه در کنار استراحتگاه ناگاشیما اسپالند قرار دارد که بیشترین فروشگاه‌ها را در بین مراکز فروش ژاپن به خود اختصاص می‌دهد. این فروشگاه‌ها شامل برندهای معروف خارجی و داخلی، فروشگاه‌هایی با نام‌های تجاری مشهور جهانی، کالاهای ورزشی محبوب و گزینه‌های متنوع دیگر است.

بزرگ‌ترین جشنواره گل ژاپن

پارک گل “نابانا نو ساتو” که در فصول گرم سال میزبان یکی از بزرگترین جشنواره‌های گل در ژاپن است، از دیگر جاذبه‌های گردشگری این مرکز تفریحی است. نورپردازی زمستانی پارک از ماه اکتبر تا می بی‌نظیر است و جزیره فوجی، یک سکوی مشاهده متحرک منحصربه‌فرد برای مشاهده مناظر بی نظیر پارک نابانا نو ساتو به شمار می‌رود.

استراحتگاه ناگاشیما ژاپن: جزیره طولانی
  • منبع خبر : ایمنا