مسابقه معماری: طراحی ساختمان مسکونی در قرن ۲۱
مسابقه معماری: طراحی ساختمان مسکونی در قرن ۲۱
بخش همکاری و فعالیت فرهنگی سفارت فرانسه در ایران با همکاری مدرسه عالی ملی معماری و منظره شهر لیل فرانسه و آکادمی بین الملل سابقه معماری برگزار می‌ کند

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،مسابقه معماری با مضمون «یک ساختمان مسکونی را تصور کنید که قرن بیست و یکم را تحت تاثیر قرار خواهد داد»

اما براساس آنچه در وبسایت رسمی سفارت فرانسه در ایران آمده است:

اگر ۱۸ تا ۳۵ سال سن دارید و در ایران دانشجوی معماری هستید یا در حوزه معماری در این کشور فعالیت می‌ کنید، با شرکت در این مسابقه از بورس مدرسه تابستانی مجازی (به زبان انگلیسی) آکادمی بین‌ الملل و مدرسه عالی ملی معماری و منظره شهر لیل فرانسه بهرمند شوید…

از شما دعوت می شود با موضوع «یک ساختمان مسکونی را تصور کنید که قرن بیست و یکم را تحت تاثیر قرار خواهد داد» یک پروژه معماری خلق کنید! برای معرفی آن می‌بایست متنی به انگلیسی و حداکثر یک صفحه A4 به همراه طرحی (دستی، دیجیتال، گراور یا چاپ) ارسال نمایید.

مسابقه معماری

هیات داوران ایرانی-فرانسوی با توجه به نکاتی چون خلاقیت و اصالت پروژه، تسلط بر طراحی و فنون، رعایت موضوع مسابقه و همچنین مسیر حرفه‌ای داوطلب و تحصیلات وی، دو نفر را برای شرکت در این برنامه برمی‌گزیند که از تاریخ ۱۳ تا ۲۱ تیر سال ۱۴۰۱ شمسی برگزار خواهد شد!

ارسال پرونده به دبیرخانه مسابقه معماری تا قبل از ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ (ساعت ۲۳:۵۹) از طریق آدرس ایمیل زیر:

concours@ambafrance-ir.org

(لطفا در موضوع ایمیل درج شود: CONCOURS DE PROJETS D’ARCHITECTURE)

حجم ایمیل نبایستی از ۶۰ مگابایت تجاوز کند و می‌ بایست شامل موارد ذیل باشد:

  • اسکن یا اصل نسخه دیجیتال اثر
  • معرفی نامه پروژه (حداکثر یک صفحه A4)
  • رزومه شرکت کننده به زبان انگلیسی بهمراه تلفن و ایمیل داوطلب
  • گواهی سطح زبان انگلیسی
  • پرتفولیو به انگلیسی
  • تصویر مدرک شناسایی
بخوانید:  ویژگی‌های یک نمای خوب ساختمان چیست؟

هر شرکت کننده مجاز به ارسال تنها یک متن و یک طرح است. در صورت مغایرت با شرایط یادشده یا نقص مدارک یا ارسال پس از تاریخ یاد شده، پرونده بررسی نخواهد شد. دریافت پرونده از طریق ایمیل به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

اعلام نتایج مسابقه معماری

۲۰ خرداد ماه سال ۱۴۰۱ شمسی

سایر شرایط این مسابقه معماری

هر شرکت کننده متعهد می شود که اثر ارائه شده، بدیع و اصیل بوده و پیشتر ارائه نشده است. همچنین افراد منتخب، حقوق و اختیارات لازم جهت نشر اثر را با هدف پاسداشت شرکت ایشان در مسابقه و چاپ کتابچه مربوطه به مدت یک سال به سفارت فرانسه در ایران واگذار می کنند.

دو نفر برنده، حقوق و اختیارات لازم جهت استفاده از اثر را در قالب نوشته، الکترونیک و سمعی بصری (پایگاه اینترنتی سفارت، نشر در شبکه های اجتماعی و غیره) به مدت یک سال به سفارت فرانسه در ایران واگذار می کنند.

استفاده از تمامی موارد ذکر شده، تعهدی نسبت به پرداخت حقوق مولف برای برگزارکنندگان ایجاد نمی کند. به منظور احترام به حقوق معنوی آثار، هر هنرمند می تواند تا پیش از استفاده از اثر شرکت داده شده در این مسابقه معماری، به صورت کتبی از شرکت در مسابقه اعلام انصراف کند.

توجه داشته باشید شرکت در این مسابقه معماری به منزله موافقت شرکت کنندگان با قوانین فراخوان و تصمیمات مرتبط با آن است. عدم رعایت قوانین، ابطال درخواست شرکت‌ کننده را در پی خواهد داشت.

سوالات خود را درباره شرایط شرکت در این مسابقه به آدرس زیر ارسال نمایید:

concours@ambafrance-ir.org.