جایزه بین المللی A’ Design سال ۲۰۲۲
جایزه بین المللی A’ Design سال ۲۰۲۲
چنانچه تاکنون نسبت به ارسال اثر/آثار خود برای جایزه بین المللی A’ Design سال ۲۰۲۲ میلادی به عنوان بزرگ ترین، معتبرترین و تاثیرگذارترین رقابت بین المللی طراحی اقدام نکرده اید، عجله کنید!

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،جایزه بین المللی A’ Design سال ۲۰۲۲؛ آخرین مهلت ارسال آثر تا ۲۸ ماه فوریه ی سال ۲۰۲۲ میلادی (نهم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ شمسی) است و نتایج این رقابت نیز در ۱ ماه می سالجاری میلادی (یازدهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ شمسی) به اطلاع عموم خواهد رسید. جوایز بین المللی A’ Design به طراحان، معماران و مبتکران این فرصت را می‌دهد تا آثار خود را برای شمار عظیمی از مخاطبان جهانی به نمایش بگذارند!

درباره جایزه بین المللی A’ Design سال ۲۰۲۲

رقابت و جایزه بین المللی A’ Design (یا A’ Design Award & Competition) به عنوان بزرگ ترین رقابت بین المللی طراحی هر ساله طراحان متفکر، خلاق و خوش ذوق را از سرتاسر نقاط جهان برای شرکت در چالشی ایده‌ آل گرا فرا می‌خواند! به یاد داشته باشید شرکت در رقابت طراحی A’ Design یک تجربه ی ارزشمند است.

جایزه بین المللی A’ Design سال ۲۰۲۲

این رویداد جهانی بر طیف گسترده‌ ای از خدمات و محصولات طراحی معماری، طراحی داخلی، طراحی مبلمان، طراحی گرافیک، طراحی بسته بندی، طراحی خدمات، طراحی محصول، طراحی مد و… شامل می‌ شود. رقابت و جایزه A’ Design در رده‌ های مختلفی برگزار می شود؛ در هر رده از این رقابت بین المللی، شرح و بیان ویژه، داوران مخصوص به خود و معیارهای ارزیابی مجزا با هدف رعایت عدالت در ارزیابی، معین شده است.

جایزه بین المللی A’ Design سال ۲۰۲۲

در این رقابت جهانی، طرح‌ های ساخته شده و همچنین طرح‌ هایی که در مرحله ایده قرار دارند، می‌توانند ارائه شوند. آنچه که اعتبار این مسابقه را از دیگر مسابقات بین ‌المللی طراحی متمایز می‌ کند، پروسه داوری آثار است! داوری این مسابقه در چندین مرحله و با مشارکت بیش از ۷۰ داور از میان کارشناسان حرفه ‌ای سراسر جهان اعم از چهره‌ های آکادمیک ، مدیران شرکت‌ های بزرگ، کارآفرینان، مهندسین و تکنسین‌ های اجرا، روزنامه نگاران و ناشران مشهور، برندگان جوایز دوره‌ های گذشته و همچنین مدیران برندهای معتبر جهان انجام می‌ شود.

بخوانید:  فراخوان جایزه بشکو 3 : طراحی کاشی با الهام از طبیعت و فرهنگ ایران

هدف اصلی و اساسی رقابت و جایزه A’ Design پشتیبانی از فرهنگ جهانی دیزاین و ایجاد فرصت های معرفی و تبلیغاتی برابر برای برندگان و نیز ایجاد مشوق‌ هایی برای داوطلبان خود است تا بتوانند ایده‌ هایی خلاق برای ساخت آینده‌ ای بهتر را ارائه نمایند.

  • منبع خبر : آبگینه