فراخوان کتاب سال معماری معاصر ایران
فراخوان کتاب سال معماری معاصر ایران
کتاب سال معماری معاصر ایران فراخوان با هدف مستندسازی، جریان‌سازی، الگوسازی، تاثیرگذاری و ارتقا کیفیت در بخش های معماری، مرمت و احیا بناهای تاریخی و معاصر و طراحی داخلی ایران فراخوان ارسال آثار دوره چهارم خود را منتشر کرد

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،کتاب سال معماری معاصر ایران ؛ کتاب سال معماری معاصر ایران پنجره‌ای است به معماری امروز ایران. هنرمعماری پس از گذشت ۱۸ سال از فعالیت خود در عرصه‌ی مطبوعات تخصصی (۶۰ شماره از فصلنامه ی هنر معماری) و انتشار بیش از ۱۴۰ عنوان کتاب معماری، شهرسازی و طراحی داخلی جریان ساز و تاثیرگذار و ماندگار.

همچون هوشنگ سیحون، معماری معاصر ایران» (امیر بانی مسعود)، معماری غرب (امیر بانی مسعود)، تار و پود و هنوز (دکتر علی اکبر صارمی)، کامران دیبا و معماری انسان دوستانه (شهریار خانی‌زاد)، پنج معمار، رنگ مدرن، رنگ‌های دکوراتیو، مغز معمار (دکتر کریم مردمی) و سه دوره (مجلد) از کتاب سال معماری معاصر ایران (۱۳۹۷-۱۳۹۸-۱۳۹۹) چهارمین دوره (۱۴۰۰) از کتاب سال معماری معاصر ایران را در دست انتشار دارد.

فراخوان کتاب سال معماری معاصر ایران ۱۴۰۰

کتاب سال معماری معاصر ایران با بررسی، انتخاب و گزینش در آثار رسیده به دبیرخانه‌ی کتاب سال وانتشار آن سعی در مستند سازی، الگو‌سازی، جریان سازی و معرفی پروژه‌های حرفه‌ای و با کیفیت و همچنین معرفی معماران  خلاق و تاثیرگذار به جامعه و کارفرمایان در جهت ارتقا و گستردگی هرچه بیشتر جامعه‌ی معماری کشور دارد. با اطمینان خاطر و افتخار اعلام می‌داریم در سه مجلد پیشین توانستیم با معماران بسیار توانمند و اهل حرفه و پیشکسوتان این عرصه و بخصوص از بین معماران جوان، شهرهای مختلف و آینده‌سازان ایران عزیز آشنا و به معرفی آنان بپردازیم.

بخوانید:  نهمین جایزه‌ی ملی طراحی داخلی ایران معاصر

باید خاطر نشان سازیم این کتاب شاهکارهای معماری معاصر ایران نیست، بلکه مجموعه‌ای از اتفاقات خوب و تاثیرگذار و الگوساز برای معماری و عموم مردم ایران است. این کتاب گزارشی است از تلاش‌های قابل تقدیر معماران عزیز کشور برای ارتقا و هرچه بالاتر بردن سطح فرهنگ، زندگی، آسایش، رفاه، امید و… مردم خوب این سرزمین. ضمنا از مجلد سوم پروژه‌های معماران ایرانی که در سطح بین‌الملل به فعالیت مشغول هستند نیز امکان حضور خواهند داشت.

شرایط حضور در کتاب سال معماری معاصر ایران:

  • کتاب دو زبانه (فارسی و انگلیسی) و فایل مبانی نظری مربوطه توسط معماران گرامی تهیه خواهد شد.
  • بخش‌های موجود در کتاب:
  1. معماری و شهرسازی
  2. مرمت و احیا
  3. طراحی داخلی و بازسازی
  4. طراحی مبلمان و هنر
  5. کانسپت
  • آثار براساس حروف الفبای نام دفاتر در هر بخش منتشر خواهند شد.
  • تدوین، صفحه آرایی و طی فرایند چاپ این کتاب بصورت کامل بر عهده‌‌ی هنرمعماری است.
  • مشخصات فنی کتاب:
    قطع رحلی بزرگ به ابعاد ۳۵ * ۲۴ سانتی متر • کاغذ گلاسه‌ •  جلد سخت  و قاب 

با این مقدمه از کلیه‌ی شرکت‌های مهندسان مشاور، دفاتر معماری و معماران مستقل جهت حضور در این کتاب که پنجره‌ای است از معماری امروز ایران برای آیندگان دعوت بعمل می‌آید.

لینک ارسال آثار برای انتشار در کتاب سال معماری معاصر ایران

کتاب سال معماری معاصر ایران فراخوان منتشر کرد