رنگ سال ۲۰۲۲ میلادی چه رنگی است؟
رنگ سال ۲۰۲۲ میلادی چه رنگی است؟
به تازگی رنگ سال ۲۰۲۲ میلادی در یک بیانیه ی مطبوعاتی توسط کمپانی بنجامین مور اعلام شد!

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،رنگ سال ۲۰۲۲؛ بنجامین مور اند کو (.Benjamin Moore & Co) که با نام های بنجامین مور پینتس (Benjamin Moore Paints) و بنجامین مور (Benjamin Moore) نیز شناخته می شود، یک شرکت شیمیایی آمریکایی فعال در حوزه تولید رنگ و پوشش های سطحی می باشد که در سال ۱۸۸۳ میلادی پایه گذاری شده است! دفتر این شرکت در شهر مونتویل (Montvale) واقع در ایالت نیوجرسی کشور ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

لازم به بیان است پنتون ، اگرچه بهترین و معتبرترین کمپانی تعیین رنگ سال است، اما تنها شرکتی نیست که برای هر سال میلادی، رنگ مشخصی را تعیین می کند و دیگران از آن پیروی می کنند! کمپانی های دیگری همچون بنجامین مور نیز چنین اقدامی را انجام می دهند.

رنگ سال ۲۰۲۲ میلادی کدام رنگ است؟

اما رنگ سال ۲۰۲۲ میلادی توسط کمپانی بنجامین مور، رنگ October Mist 1495 اعلام شده است! آندریا ماگنو (Andrea Magno) مدیر بازاریابی و توسعه کمپانی بنجامین مور درباره انتخاب این رنگ به عنوان رنگ سال ۲۰۲۲ چنین می گوید: “

رنگ سال ۲۰۲۲ میلادی چه رنگی است؟

” رنگ October Mist 1495 فرصتی است برای خلق یک هماهنگی بی دردسر و آرامش بخش در فضای خانه، محل کار و… از این رنگ می توان برای طراحی فضاهایی بهره گرفت که دارای عملکردهای متفاوت از یکدیگر در عین همسایگی می باشند! “

رنگ سال ۲۰۲۲ میلادی چه رنگی است؟

این کمپانی همچنین ۱۴ رنگ ترند سال ۲۰۲۲ میلادی را نیز اعلام نموده است! شاید این سوال پیش آید که ترند چیست؟ در پاسخ بایستی گفت هر چیزی که در یک بازه زمانی خاص، مد شود و یا قرار باشد که مد بشود، یک روند مد یا ترند نامیده می شود. روند مد می تواند در حیطه پوشاک، استایل، معماری و یا حتی دیگر فاکتورهای اجتماعی باشد.

بخوانید:  نقش دانش بنیان در ارتقای کیفیت ساخت و رونق اشتغال در صنعت ساختمان
  • منبع خبر : آبگینه