وبسایت های مناسب برای آموزش زبان در معماری
وبسایت های مناسب برای آموزش زبان در معماری
در این مطلب به معرفی تعداد از وبسایت های مناسب برای آموزش زبان در معماری به صورت آنلاین می‌پردازیم.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،آموزش زبان در معماری

جوامع بشری از ابتدا تا کنون برای برقراری ارتباط با یکدیگر از ابزارهای گوناگونی استفاده کرده اند که در این میان زبان، تنها وسیله ای است که می توان از طریق آن پیچیده ترین مفاهیم را به شکلی ساده، روان و کامل انتقال داد، اما نکته ای که در اینجا به ذهن آدمی خطور می کند این است که مردم سرتاسر کره زمین با زبان های مختلفی با هم صحبت می کنند و این موضوع خود برقراری ارتباط میان جوامع مختلف را مشکل می سازد!

پس بایستی زبانی مشترک در سرتاسر دنیا وجود داشته باشد تا مردم برای برقراری ارتباط با یکدیگر از آن استفاده کنند. در طی سال های گذشته بنا به دلایل مختلف، زبان انگلیسی بدین منظور برگزیده شده است و امروزه در فعالیت های مختلف به عنوان ابزار اصلی انتقال مفاهیم به کار گرفته می شود. از این رو اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در جهان کنونی بر هیچ کس پوشیده نیست (زبان انگلیسی، زبان رسمی پنجاه و سه کشور دنیا)! در ادامه نکاتی مفید درباره آموزش آنلاین زبان انگلیسی ویژه معماران و دانشجویان معماری خواهیم داشت؛ با ما همراه باشید.

زبان انگلیسی، زبان علم و فناوری است

یادگیری زبان انگلیسی، یک ضرورت انکار ناپذیر و یکی از مهم ترین و حیاتی ترین مهارت ها در دنیای حال حاضر به شمار می آید (البته در کنار آشنایی با دنیای وب!). حـدود ۹۵% مقـالات علمی منتشر شده به زبان انگلیسی می باشند و  از این بین، تنها حدود ۵۰% از آنها مربوط بـه کشورهای انگلیسی‌ زبان همچون ایالات متحده آمریکا و انگلستان است! علاوه بر این تقریبا همه کنفرانس ها و مسابقات بین‌ المللی به زبان انگلیسی برگزار می‌ شوند. بطور کلی آشنایی با زبان انگلیسی، امکان دسترسی و استفاده از مطالب روز دنیا پیرامون معماری، معماری داخلی، معماری منظر و… را فراهم و تسهیل می کند.

فراموش نکنید شما می توانید با یادگیری زبان انگلیسی، بیشتر و بهتر به اینترنت و مطالب موجود در آن دسترسی داشته باشید! این دسترسی بیشتر به این علت است که بیشتر از نیمی از مطالب در اینترنت به زبان انگلیسی موجود می باشد و اگر این زبان را بلد باشید، می توانید به میلیاردها صفحه از اطلاعات موجود در دنیای اینترنت دسترسی پیدا کنید!

یادگیری زبان انگلیسی یکی از مهم ترین گام ها در ارتقا کیفیت زندگی است

اما در این بین شاید این سوال برای ما معماران پیش آید که برای یادگیری زبان انگلیسی چه بایستی کرد؟ آیا تنها راهِ ممکن، مراجعه به آموزشگاه ها و کلاس های حضوری است؟ در پاسخ بایستی گفت: خیر.

دنیای اینترنت، اقیانوسی از منابع آموزش رایگان زبان انگلیسی است! جالب است بدانید یادگیری زبان جدید به کمک وبسایت، کم هزینه است و زمان زیادی را به خود اختصاص نمی دهد اما ممکن است برخی از افراد در طی این فرآیند، اراده خود را از دست بدهند! البته این موضوع دیگر جای نگرانی ندارد؛ زیرا وبسایت های گوناگون در رقابت با یکدیگر هر روز ویژگی های جدیدی را به روش های آموزشی خود اضافه می کنند تا روند آموزش زبان در معماری و یادگیری را برای شما لذتبخش و آسان تر نمایند.

من در این مطلب تنها به معرفی تعداد انگشت شماری از وبسایت های وبسایت های مناسب برای آموزش زبان در معماری به صورت آنلاین (که تابحال عملکرد مناسبی را در میان زبان آموزان داشته اند)، می پردازم:

وبسایت های مناسب برای آموزش زبان در معماری

وبسایت British Council

وبسایت شورای فرهنگی بریتانیا یا British Council متعلق به سازمانی بریتانیایی است که در ارائه فرصت‌ های آموزشی و فرهنگی در عرصه بین‌ الملل فعالیت دارد. این شورا که به عنوان سازمانی خیریه در انگلستان، ولز و اسکاتلند ثبت شده‌ است، در سال ۱۹۳۴ میلادی با نام کمیته بریتانیا برای روابط با دیگر کشورها تاسیس شد.

وبسایت جامع British Council یادگیری زبان انگلیسی و آموزش زبان در معماری را از طریق ویدیو، بازی و پادکست برای مخاطبان خود فراهم آورده است! جالب است بدانید فرآیند یادگیری در این وبسایت عمدتا با سرگرمی همراه است! وبسایت British Council، آموزش زبان انگلیسی را در سه رده ی سنی بزرگسالان، نوجوانان و کودکان پوشش می دهد.

وبسایت های مناسب برای آموزش زبان در معماری

وب سایت Phrasemix

یادگیری زبان انگلیسی در وب سایت Phrasemix کمی متفاوت است! زیرا عبارات و جملات ارائه شده در این وبسایت برای آموزش زبان در معماری، به حالت روزمره شباهت بیشتری دارد تا به حالت رسمی و آکادمیک!

وبسایت های مناسب برای آموزش زبان در معماری

وبسایت English Grammar

بخوانید:  قیمت گذاری دستوری سیمان چه اثراتی بر بازار خواهد داشت؟

آموزش زبان انگلیسی در وبسایت english grammar به عنوان یکی از بهترین منابع آنلاین آموزش گرامر انگلیسی آموزش زبان در معماری به صورت بسیار هدفمند ارائه شده است! این وبسایت شامل آموزش های بسیار کاربردی پیرامون نکات گرامری، واژه‌ هایی که به اشتباه به جای هم به کار می‌ روند، collocation ها، تکنیک های نوشتن، دیکته و همچنین تمرین‌ های آنلاین می باشد.

وبسایت های مناسب برای آموزش زبان در معماری

وبسایت Perfectly Spoken

در وبسایت perfectly spoken جهت آموزش زبان در معماری شما می توانید با پاسخ به تعدادی سوال از پیش تعیین شده، سطح آشنایی خود با زبان انگیسی را بسنجید و سپس بسته به سطح خود، شروع به تماشای ویدیوهای آموزشی این وبسایت به صورت رایگان نمایید. هر یک از این سطوح توسط یک استاد ارائه شده است و کلمات مهم و ساختارهای مرتبط به آن سطح به صورت کامل در این ویدیوها آموزش داده می‌ شوند.

وبسایت های مناسب برای آموزش زبان در معماری

وبسایت Duolingo

وبسایت Duolingo به شما کمک می کند تا لغات و گرامر زبان انگلیسی برای آموزش زبان در معماری را به کمک معماها و سرگرمی ها بیاموزید! جالب است بدانید سطح دروس ارائه شده در این وبسایت، بسیار مفید و کاربردی هستند. در وبسایت Duolingo دروس به صورت موضوعی جدا شده اند که این اتفاق، یک نکته مثبت به شمار می آید؛ برای مثال family vocabulary یا foods vocabulary و… لازم به بیان است وبسایت Duolingo برای تقویت لهجه یا تلفظ نیز بسیار مناسب است! چون بلافاصله پس از اینکه یک کلمه را یاد می گیرید، بایستی آن را در قالب تمرین تکرار کنید تا امتیاز بگیرید.

وبسایت های مناسب برای آموزش زبان در معماری

اگر بر زبان انگلیسی مسط شوید، می توانید از امتیازهای ادامه تحصیل در مدارس و دانشگاه های معماری در سرتاسر نقاط جهان برخوردار شوید! با یادگیری این زبان و آموزش زبان در معماری، فرصت های تحصیلی زیادی برای شما به وجود خواهد آمد.

وبسایت Language Drops

آموزس زبان انگلیسی در وبسایت language drops با شعار ” یک زبان رو با مطالعه ۵ دقیقه در روز میتونی یاد بگیری “، بر اساس دایره لغت می باشد و زبان و کلمه های جدید از طریق تصاویر و بازی های کوتاه و جذاب به زبان آموز آموزش ارائه می شود! بد نیست بدانید این وبسایت، آموزش بیش از ۳۵ زبان گوناگون را جهت آموزش زبان در معماری بر عهده گرفته است.

وبسایت های مناسب برای آموزش زبان در معماری

وبسایت Learn American English Online

آموزش زبان انگلیسی در وبسایت Learn American English Online به صورت بسیار ساده انجام شده است! مراحل آموزش زبان انگلیسی در این وبسایت به چند رنگ مختلف (آبی، قرمز، زرد، سبز، ارغوانی، نارنجی و بنفش) تقسیم بندی شده است؛ بدین صورت که زبان آموز فرآیند یادگیری را به صورت رایگان  از سطوح ابتدایی آغاز می کند و کم کم به مراحل پیشرفته می‌ رسد. در این وبسایت علاوه بر تمرین‌ های متنی، فعالیت‌ های شنیداری و همچنین آموزش دیکته انگلیسی نیز فراهم شده است.

وبسایت های مناسب برای آموزش زبان در معماری

وبسایت Busuu

وبسایت busuu با بیش از ۱۰۰ میلیون زبان آموز از سرتاسر نقاط جهان، آموزش ۱۲ زبان گوناگون را بر عهده دارد! دروس آموزشی ارائه شده در این وبسایت، مناسب برای چهار مهارت زبانی listening , writing , speaking , reading می باشند و در مقایسه با دیگر وبسایت ها، دارای تمرینات جدی تر و طولانی تری است. لازم به بیان است یک بخش از آموزش زبان در این وبسایت رایگان می باشد اما بخش دیگری همچون آموزش گرامر پیشرفته، رایگان نیست و بایستی خریداری نمایید.

وبسایت های مناسب برای آموزش زبان در معماری

وبسایت Easy World of English

وبسایت Easy world of english با ظاهر ساده، جذاب و کاربر پسند خود، فرصتی ایده آل برای یادگیری زبان انگلیسی به شمار می آید. جالب است بدانید این وبسایت علاوه بر دارا بودن بخش هایی برای تقویت گرامر، کلمات، Reading و Listening، یک دیکشنری تصویری نیز دارد که واژگان را از طریق آن می توان به سادگی هر چه تمام تر یاد گرفت.

وبسایت های مناسب برای آموزش زبان در معماری

در انتها لازم به بیان است آشنایی با زبان‌ های خارجی به شیوه‌ های مختلف می‌ تواند فرصت‌ ها و چشم‌ اندازهای شغلی شما در دنیای معماری را بهبود بخشند! بسیاری از شرکت‌ ها در کشورهای مختلفی در سراسر جهان فعالیت می‌ کنند،‌ بنابراین استخدام کارکنانی که حداقل یک زبانِ دیگر را می‌ دانند، حیاتی است. هر چه تعداد زبان‌ هایی که می‌ دانید بیشتر باشد، شغل‌ های بیشتری در انتظار شما می باشد و برای مشاغل بیشتری انتخاب می شوید…

  • منبع خبر : آبگینه