ایده هایی برای طراحی رستوران با چوب
ایده هایی برای طراحی رستوران با چوب
به عنوان نقطه شروع جهت ایده هایی برای طراحی رستوران با چوب، طراحان از یک پالت از مواد و متریال بومی طراحی کردند. فضایی سبز همچون ماهیت این رستوران که غذاهای گیاهی و ارگانیک می باشد.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،طراحی رستوران با چوب؛امروزه از یک رستوران چیزی فراتر از مفهوم دیرینه ی رستوران ها ی سنتی انتظار می رود. رستوران ها علاوه بر فضایی برای سرو غذا با نام تجاری خود هم باید ارتباط برقرار کنند و این نام تجاری واسطه ی طراحی و دکوراسیون داخلی خود را ظاهر می کند. در این پروژه نیز طراحان می بایست به واسطه شناخت نام تجاری و بر قراری ارتباط با طراحی داخلی آن، به معرفی این برند بپردازند.

طراحی رستوران با چوب

به عنوان نقطه شروع جهت ایده هایی برای طراحی رستوران با چوب، طراحان از یک پالت از مواد و متریال بومی طراحی کردند. فضایی سبز همچون ماهیت این رستوران که غذاهای گیاهی و ارگانیک می باشد. متریالی  که طراوت و منشأ اصلی محصول را نشان می دهد. طراحان به واسطه ی استفاده از گرانیت، چوب بلوط، سنگ آهک و رنگ های سفید، و استفاده از فرم هایی که منشا معماری بومی دارند، مانند قوس های نما و ارتفاع دو برابر در فضای داخلی ارتباط میان این رستوران با ماهیت خدماتی که ارائه می دهند، برقرار کردند.

هنگام ورود به فضای این رستوران، یک فضای بزرگ با ارتفاع دو برابر از مشتریان استقبال می کند، این بخش دارای سقفی شبیه به کلاه فرنگی دارد که با استفاده از چوب بلوط و لاک سفید مخلوط شده است که چشم مخاطب را به سمت کانتر سفارش سالادها که مهمترین و برجسته نقطه بصری رستوران هست هدایت می کند.  این عنصر مهم در معماری، تمامی بخش های طبقه همکف را احاطه کرده است. علاوه بر این گیاهانی در محوطه اطراف قرار داده شده اند که می توانید از آن ها در آشپزخانه خود استفاده کنید.

بخوانید:  چشم انداز صنعت انبوه سازی در سال ۱۴۰۰

این رستوران در دو سطح طراحی شده که به واسطه ی یک راه پله ی مجسمه مانند به هم متصل می شود. در طبقه ی بالا نمای روبه خیابان از جنس شیشه می باشد و این باعث می شود تا مشتریان در هنگام سرو غذا از چشم انداز زیبای شهری لذت ببرند.

طراحی رستوران با چوب
طراحی رستوران با چوب
طراحی رستوران با چوب
طراحی رستوران با چوب
طراحی رستوران با چوب
طراحی رستوران با چوب
طراحی رستوران با چوب
طراحی رستوران با چوب

منبع: آرکلاین

  • منبع خبر : خط معمار