تبریز، اولین مقصد “کمپین ملی نما، هویت شهر ما”
تبریز، اولین مقصد “کمپین ملی نما، هویت شهر ما”
سال گذشته و پس از برگزاری دومین همایش و نمایشگاه نما در تاریخ ۱۶ الی ۱۸ دی ، از کمپین ملی “نما، هویت شهر ما” جهت برگزاری در کلانشهرهای کشور رونمایی به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،

کمپین نما هویت شهر ما

سال گذشته و پس از برگزاری دومین همایش و نمایشگاه نما در تاریخ ۱۶ الی ۱۸ دی ، از کمپین ملی “نما، هویت شهر ما” جهت برگزاری در کلانشهرهای کشور رونمایی به عمل آمد.

درباره کمپین ملی نما، هویت شهر ما

این کمپین پس از آن که طی سال های ۹۸ و ۹۹، به شکل یک سلسله همایش و کارگاه آموزشی، با موفقیت در مناطق ۲۲ گانه تهران برگزار گردید، در گام بعدی با عنوان “کمپین ملی نما، هویت شهر ما” و با هدف برگزاری در کلانشهرهای کشور طی مراسمی در دومین همایش و نمایشگاه نما، توسط جمعی از مدیران شهری تهران و کلانشهرها رونمایی گردید و کلانشهر تبریز به عنوان اولین مقصد آن در سال ۱۴۰۰ در برگزیده شد.

تبریز، اولین مقصد “کمپین ملی نما، هویت شهر ما”

در همین راستا، تفاهم نامه همکاری در خصوص برگزاری این رویداد بین معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و مجتمع رسانه ای راه و ساختمان (صما) منعقد شده که بر اساس آن در تاریخ ۳ و ۴ شهریور ۱۴۰۰، تبریز با مشارکت دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرها، میزبان این کمپین خواهد بود.

تبریز، اولین مقصد “کمپین ملی نما، هویت شهر ما”

دکتر محمد عزتی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز درباره چرایی برگزاری این کمپین در این شهر، می‌گوید: «این ضرورت احساس شد که با روشی دیگر مسئله نما را مدیریت کنیم.»

بخوانید:  برنده جایزه معماری پریتزکر سال 2021 میلادی کیست؟

علاقه مندان می توانند جزئیات بیشتر را در گزارش تصویری که به همین منظور آماده شده ببینند.

  • منبع خبر : صما