تحقق شعار سال ۱۴۰۰ با تولید مسکن و رفع محرومیت روستاها
تحقق شعار سال ۱۴۰۰ با تولید مسکن و رفع محرومیت روستاها
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تولید مسکن و رفع محرومیت از مناطق روستایی از اولویت مهم این نهاد انقلابی در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما، شعار سال ۱۴۰۰؛ رضا خواجه‌ای با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: تولید مسکن، رفع محرومیت از مناطق روستایی و اصلاح برخی قوانین برای رسیدن به رونق اقتصادی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب که امسال را سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی نامیدند، ضروری است.

تحقق شعار سال ۱۴۰۰

وی با بیان اینکه، نامگذاری سال‌جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زادیی‌ها» از سوی رهبر معظم انقلاب، گامی برای توسعه و جهش تولید است، افزود: حمایت‌ از تولید، پشتیبانی‌ها و رفع موانع، نیازمند تلاش، همفکری و برنامه عملی است که باید با تلاش و همت همه دستگاه‌ها تحقق یابد.

این مسئول ادامه داد: یکی از اولویت‌های مهم این نهاد انقلابی در سال‌جاری، تامین و تولید مسکن است. تامین مسکن گامی مهم در دست‌یابی به توسعه پایدار بوده که در حال حاضر این نهاد انقلابی به این موضوع توجه جدی دارد; به‌طوری که در راستای سیاست‌ها و راهبردهای توسعه‌ای مسکن کشور گام برداشته و مطابق با رویکردهای و راهبردهای حمایتی از اقشار ضعیف جامعه حرکت کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: خوشبختانه استان زنجان در زمینه اجرای طرح توسعه پایدار منظومه‌های روستایی، تثبیت جمعیت روستایی و ایجاد اشتغال پایدار، اجرای طرح‌های هادی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و شهری و … گام‌های ویژه‌ای برداشته است و همواره با ارزش‌آفرینی و داشتن فکری نو و دانش‌محور با گرایش فنی و مهندسی توانسته پتانسیل و ظرفیت‌های جدیدی را برای توسعه استان ایجاد کند.

بخوانید:  اجاره خانه در شهرهای بزرگ جهان

خواجه‌ای با اشاره به اینکه، تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد اعم از روستایی و شهری از طریق تولید و احداث واحدهای مسکونی با فراهم کردن مشارکت و همکاری مردم، خیران یا اخذ تسهیلات بانکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خاطر نشان کرد: این نهاد انقلابی با روحیه جهادی و انقلابی گونه و با بهره‌گیری از حداقل امکانات خدمات بسیار خوبی را در حوزه‌های مختلف عمرانی به کشور ارائه کرده است.

  • منبع خبر : ایسنا