مسابقه طراحی المان شهری شاهچراغ(ع) و جداره مسجد قدس
مسابقه طراحی المان شهری شاهچراغ(ع) و جداره مسجد قدس

آستان مقدس حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) به منظور اعتلای سیمای بصری و زیباسازی فضای ورودی باب الرضا(ع) این حرم شریف، نسبت به برگزاری مسابقه ای با مضمون طراحی المان شهری شاهچراغ(ع) و زیباسازی جداره مسجد قدس با مشارکت و همکاری شهرداری شهر شیراز، اقدام نموده است.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،مسابقه طراحی المان شهری شاهچراغ(ع): آستان مقدس حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) به منظور اعتلای سیمای بصری و زیباسازی فضای ورودی باب الرضا(ع) این حرم شریف، نسبت به برگزاری مسابقه ای با مضمون طراحی المان شهری شاهچراغ(ع) و زیباسازی جداره مسجد قدس با مشارکت و همکاری شهرداری شهر شیراز، اقدام نموده است. این مسابقه با هدف طراحی المانی نمادین، در شان و در خور بنای ارزشمند حرم مطهر، با بهره گیری از اصول معماری ایرانی_اسلامی، هویت تاریخی و در نظر داشتن شرایط اقلیمی کلان شهر شیراز به همراه طراحی دیواره مجاور، برگزار می‌گردد. لذا بدین‌وسیله از مهندسان طراح و متخصصان علاقه مند در زمینه طراحی المان شهری، به صورت فردی یا گروهی، دعوت می‌گردد در این مسابقه شرکت نمایند.

اهداف مسابقه مسابقه طراحی المان شهری شاهچراغ(ع)

این مسابقه با هدف طراحی المانی نمادین، در شأن و در خور بنای ارزشمند حرم مطهر، با بهره گیری از اصول معماری ایرانی_اسلامی، هویت تاریخی و در نظر داشتن شرایط اقلیمی کلان شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) به همراه طراحی دیواره مجاور حرم مطهر، برگزار میگردد.

لذا بدینوسیله از اعضای محترم سازمان نظام مهندسی استان ها ، مهندسان ، طراحان و متخصصان علاقه مند در زمینه طراحی المان شهری دعوت می گردد تا به صورت فردی یا گروهی، در این مسابقه شرکت یا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه نمایند.

مسابقه طراحی المان شهری شاهچراغ(ع)

بخوانید:  یازدهمین نمایشگاه تخصصی مصالح نوین ساختمانی، درب و پنجره، آسانسور و بالابر شروع بکار کرد