مسابقه ایده های بین المللی معماری پاندمیک
مسابقه ایده های بین المللی معماری پاندمیک

مسابقه ایده های بین المللی معماری پاندمیک با هدف پیدا کردن ایده های جدید برای بناهای ایمن در دوران بحران جهانی ویروس کرونا برگزار می شود و با ایجاد اتاق های فکر و گفت و گو به دنبال ایده هایی از جامعه معماری برای پاسخ به نقش معماری بهداشتی در دوران بیماری های واگیردار است.

به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،مسابقه ایده های بین المللی معماری پاندمیک با هدف پیدا کردن ایده های جدید برای بناهای ایمن در دوران بحران جهانی ویروس کرونا برگزار می شود و با ایجاد اتاق های فکر و گفت و گو به دنبال ایده هایی از جامعه معماری برای پاسخ به نقش معماری بهداشتی در دوران بیماری های واگیردار است.

تاریخ ثبت نام : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاریخ ارسال آثار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹

زبان : انگلیسی

موقعیت : کانسپت

تاریخ اعلام نتایج : تیر ۱۳۹۹

جوایز : اعلام خواهد شد

اطلاعات بیشتر و ثبت نام :  archisearch.gr

مسابقه ایده های بین المللی معماری پاندمیک با هدف پیدا کردن ایده های جدید برای بناهای ایمن در دوران بحران جهانی ویروس کرونا برگزار می شود و با ایجاد اتاق های فکر و گفت و گو به دنبال ایده هایی از جامعه معماری برای پاسخ به نقش معماری بهداشتی در دوران بیماری های واگیردار است. این مسابقه از معماران، طراحان، دانشجویان، هنرمندان و نویسندگان دعوت می‌کند تا ایده های خود را در مورد معماری پاندمیک ارائه دهند. ایده ها باید بر اساس یک وضعیت واقعی یا یک داستان علمی ارائه شوند.

مسابقه ایده های بین المللی معماری پاندمیک در دو بخش برگزار می شود:

طراحی اورژانسی (استراتژی های شهری، بیمارستان ها، گورستان ها، فضاهای بهداشتی و …)

بخوانید:  نحوه گرفتن حکم تخلیه ملک

زندگی (خانه ها، محل های کار، آپارتمان ها، فضاهای عمومی، هتل ها و …)

شما برای شرکت در این مسابقه باید مدارک خود شامل تصاویر، نقشه ها، کلاژ و انیمیشن را به همراه یک متن برای توصیف ایده در پانصد کلمه بنویسید و در یک روایت ویدئویی دو تا سه دقیقه ای به سوالات زیر پاسخ دهید:

مفهوم خود را توضیح دهید.

پیشنهاد شما برای کدام بخش مسابقه است؟

معماری چه کارهایی می تواند برای سلامتی انسان انجام دهد؟

نقش معمارها در مواقع اضطراری بهداشت عمومی چیست؟

 شرکت در مسابقه ایده های بین المللی معماری پاندمیک رایگان و به صورت مجازی است. معیار ارزیابی ایده ها از طرف داوران مبتنی بر اصالت، خلاقیت، تصور عموم و وضوح کلی مفهوم خواهد بود.

برنامه زمانی مسابقه ایده های بین المللی معماری پاندمیک

تاریخ ثبت نام : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاریخ ارسال آثار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹

تاریخ اعلام نتایج : تیر ۱۳۹۹

اطلاعات بیشتر و ثبت نام : archisearch.gr